Počet nahlášených stížností: | 85 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
2.7.2018 jsme s přítelkyní měli letět přímým letem Praha - Oděsa. Při odbavení jsme byli otázáni zda bychom neletěli jako dobrovolníci další den s přestupem přes Varšavu místo přímého letu s tím že když si podáme přes formulář požadavek bude nám do měsíce zaplacena náhrada 200 euro každému. Kvůli vrácení peněz jsme na to kývli jinak bychom takto složitě necestovali. Bohužel po návratu domů a po měsíci jsem nedostal žádné info o stavu požadavku ani žádnou kompenzaci. Proto jsem volal na infolinku čsa. Tam mi bylo doporučeno poslat urgenci znovu přes formulář na stránkách čsa což jsem udělal. Po cca půlce měsíce se stále nic nedělo tak jsem zavolal znovu. Ujistili mě, že podají urgenci a ihned se to začne řešit. Další dva týdny pryč stále nic. Poslal jsem ještě pár dotazů, ale stále nikdo neodpověděl. Rozumím tomu, že může mít čsa požadavků mnoho, ale pokud někdo slibuje řešení do měsíce měl by to dodržet. Už je to přes dva měsíce a stále se nic nestalo. Prosím o vyřešení.
jednalo se o let OK922, samozřejmě mohu dodat i rezervační kod a vše ale to už je uvedené v odeslaném formuláři přes stránky čsa
Rád bych aby se vyřešilo vše jak bylo předem domluveno tedy posláním peněz na účet můj a mé přítelkyně. Každému 200 euro.
|
Tweet |
Po bezvýsledném uplynutí šestitýdenní lhůty pro vyřízení stížnosti leteckým dopravcem, nebo pokud cestující není s odpovědí leteckého dopravce spokojen, je možné stížnost podat národnímu dozorovému orgánu. Tím je v ČR Úřad pro civilní letectví(dále jen „ÚCL“), letiště Václava Havla Praha, 160 08 Praha 6.
Společnost České aerolinie a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti se mohou spotřebitelé obrátit se svými stížnostmi na oddělení vztahů se zákazníky prostřednictvím elektronického formuláře, který je k dispozici na adrese https://www.csa.cz/cz-cs/kontaktni-formular/. V případě, že spotřebitel již společnost kontaktoval a nebyl spokojen se způsobem, jakým byl jeho požadavek vyřízen, může se s návrhem na mimosoudní řešení sporu obrátit na Českou obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.