Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#26171Stiahnutie zlej sumy pri platbe a nasledne ukončenie zmluvy so spoločnostou Be2.sk

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 26 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.09.2018, před 6 lety

TomአHrčka

Znění stížnosti

Dobrý deň, zaplatil som si službu na 6 mesiacov kde bola suma zhruba 30 - 40 euro no z anglickej karty mi bola stiahnutá suma 107 libier, čo absolutne nesedi....

Následne som sa dočítal v podmienkach, že po 6 mesiacoch bude platba automaticky predĺžená za sumu 149 euro, čo mi príde neferove a podvodne a na základe toho by som rád v lehote 14 dni odstúpil od zmluvy s danou spoločnostou....

Dnes som im zaslal email so vzorovým formulárom tak ako je dane v podmienkach ako jedna s možnosti ukončenia zmluvy....

Premiový Účet som nadobudol 6.9.2018 a registroval som sa 3.9.2018

Tomáš Hrčka


Produkt

Be2.sk


Požadované řešení

Vrátenie peňazí a okamžite ukončenie zmluvy v lehote 14 dni


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.9.2018 19:33, před 6 lety

Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.9.2018 15:39, před 6 lety

ID: 178044972


Dobrý den.

Na základě Vaší žádosti o Odstoupení od smlouvy byl členský poplatek v celkové výši 119.40 EUR ke dni 11.09.2018 refundovaný na Váš účet.

Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.

Svůj profil můžete deaktivovat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Deaktivovat (můj) profil".

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.9.2018 12:01, před 6 lety


TomአHrčka

Peniaze mi boli sľúbené tu a aj emailom zo Be2 servisu...tak si počkám na platbu a následne rád uzavriem túto sťažnosť

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2018 16:06, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
5.11.2018 16:53, před 6 lety


TomአHrčka

Hodnocení:

Komentář: Peniaze vratili...viac s touto spolocnostou nechcem nic mat...dakujem