Společnost


L J spol. s r. o. VÝROBA NÁBYTKU

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#26182Vrácení dopravného

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 16 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
10.09.2018, před 6 lety

Eleonora Jasanská

Znění stížnosti

Dne 24.4.2018 stránkách https://www.nabytek-bydleni.cz/koupelnova-skrinka-catania-c170-bily-lesk-355820.html zakoupil koupelnovou skříň Catania C170 bilý lesk za cenu 3302,- Kč vč. dopravy. Bohužel hned po obdržení a rozbalení zásilky jsem zjistila, že je jedna bočnice poškozena. Okamžitě jsem volala a chtěla reklamaci řešit. Byla jsem odkázána na paní Andreu Machovou, která reklamaci řešila. Po nafocení a doložení jsem dostala první reklamační protokol. Reklamace proběhla do lhůty 30 dnů a já obdržela nový díl ovšem špatný – opačná strana.. Opět jsem kontaktovala paní Machovou a chtěla řešit problém špatného dílu + jiných závad, které jsem zjistila po smontování skříně. Vadný pant u dvířek a sloupla barva z nábytku po odtržení ochranné fólie. Vše jsem doložila fotkou. Obdržela jsem 17.7.2018 nový reklamační protokol. Žádala jsem paní Machovou, že se jedná o opravdu nekvalitní skříň, která v žádném případě není určena do koupelny, že bych ráda řešila reklamaci vrácením peněz. Celá komunikace proběhla 17.7.2018. Paní Machová mně telefonicky kontaktovala 13.8.2018 s omluvou, že je čas dovolených a ve výrobě nestihli reklamované díly vyrobit zda jsem ochotna počkat dalších 14 dnů. S tím jsem nesouhlasila a opět žádala o vrácení peněz. Paní Machová mi sdělila, že mám nábytek zabalit a poslat. 15.8.2018 jsem e-mailem od paní Machové obdržela reklamační protokol s tím, že reklamaci uzavřela z důvodu nesoučinnosti. V zápětí jsem jí telefonicky kontaktovala, že nesouhlasím s dokumentem a nechápu proč do způsobu vyřízení napsala: zamítnutí, přílohou tohoto dokumentu je odborné posouzení. Nic jsem neobdržela. Paní Machová mi telefonicky sdělila, že co bych chtěla, když jsem skříň neposlala. Bohužel není v naších silách skříň rozebrat zabalit a okamžitě druhý den po telefonátu z 13.8.2018 poslat. Poté co jsem písemně požádala o zrušení zmíněného dokumentu semnou přestala komunikovat.Do 14 dnů jsem dostala peníze za zboží zpět bez poštovného. Žádala jsem ještě jednou a proplacení nákladů nikdo již nekomunikuje.
prosím o informaci jak pokračovat a získat peníze za dopravu zpět.
Děkuji Jasanská Eleonora


Produkt

Koupelnová skříňka Catania C170 bílý lesk, Objednací číslo: NB037205


Požadované řešení

vrácení dopravného 260,- Kč ( nejlevnější způsob doručení )


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.9.2018 13:20, před 6 lety

O právu na náhradu účelně vynaložených nákladů při uznané reklamaci hovoří § 1924 občanského zákoníku. Je-li kupující oprávněn požadovat nápravu vadného plnění, náleží mu i náhrada nákladů účelně vynaložených při uplatnění tohoto práva. Neuplatní-li však právo na náhradu do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve které je třeba vytknout vadu, nebude mu právo na náhradu nákladu v případném soudním sporu přiznáno.

K tomu je však třeba dodat, že se vždy jedná o nejnižší možné náklady. Pokud například kupující zvolí nákladnější variantu dopravy, není mu prodávající povinen hradit plnou výši skutečně vynaložených nákladů. Prodávající je tedy povinen poskytnout náhradu pouze do výše nákladů nejnutnějších.

Spotřebitel může rovněž využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Řízení před Českou obchodní inspekcí je zdarma. Více informací je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2018 15:05, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.