Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#26184Propadlá jízdenka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 26 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
10.09.2018, před 6 lety

Barbora Kubelová

Znění stížnosti

Dobrý den, obracím se na Vás se svou stížností na obsluhu autobusu Regiojet na lince z Plzně do Curychu dne 9.9.2018. Svému příteli jsem koupila jízdenku na tento spoj, kterým měl v 0,20 hodin odjet na pracovní cestu do Německa( je tatér). Byli jsme velice nepříjemně překvapeni, když ho obsluha odmítla vpustit do autobusu. Údajně proto, ze byl pod vlivem alkoholu. Podotýkám, ze bydlíme v Č.Budějovích a do Plzně můj přítel řídil. Myslím si, že se jednalo o předsudek( diskriminaci) ze strany obsluhy, neboť přítel je potetovaný a tudíž se obsluze asi nelíbil. Po naší připomínce, aby mu dali dýchnout, toto bylo odmítnuto s tím, že ,,to z nás táhne” a tudíž dýchání není potřeba. Podotýkám, že nás přítel přivezl před autobusové nádraží a tudíž pít nemohl. Musím přiznat, že jsem se dosud s tak silným případem diskriminace potetovaných lidí nesetkala. Po této dopravní společnosti budu žádat náhradu nejen jízdenky ve zmiňovaném autobusu, ale též proplacení následné jízdenky z Curychu do Kostnice(8 euro) a též náklady na zbytečnou cestu z Budějovic do Plzně a nazpět. Ještě jedna taková připomínka: je absurdní, že přítel nebyl vpuštěn na palubu kvůli údajné konzumaci alkoholických nápojů ačkoliv tato společnost sama během jízdy nabízí konzumaci alkoholu. Děkuji za zdárné vyřešení této stížnosti, Barbora Kubelová.


Produkt

Číslo rezervace 1072520462


Požadované řešení

Náhrada propadlých jízdenek a proplacení zbytečné cesty do Plzně a zpět do ČB.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.9.2018 12:39, před 6 lety

Dle bodu 1.2.13 obchodních podmínek (dostupné z:https://www.regiojet.cz/opencms/export/sites/regiojet.cz/dokumenty/prepravni-rad/prepravni_rad_autobus-student_agency-regiojet.pdf) může být cestující z přepravy
vyloučen, pokud se dostaví k autobusu pod vlivem alkoholu, omamných či jiných psychotropních látek. Pokud je cestující vyloučen, měl by být přepravce způsobilý prokázat svá tvrzení. V případě, že vyloučí cestujícího z jízdy, aniž by byl přítomen některý z výše uvedených důvodu, pak poruší přepravce smluvní závazek.

V případě, že přepravce poruší smlouvu, je povinen nahradit spotřebiteli vzniklou škodu dle § 2913 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2018 16:13, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.