Společnost


České národní aukce energií s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#26189Smluvní pokuta za odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 20 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.09.2018, před 6 lety

Hana Černá

Znění stížnosti

Mojí mamince,r.1934,Růžena Krákorová, bytem v Kralupech nad Vltavou, Masarykova 617,přišla smlouva na základě podepsané přihlášky tzv. na dálku proti její vůli. Výslovně říkala, že žádnou smlouvu nechce.
Maminka se zástupci mluvila,podepsala údajně plnou moc.
Na smlouvě je datum 30.8. 2018, sepsaly jsme odstoupení, ale došla pokuta na 5000 Kč. Je mi líto, že takto podvodně dokážou staré lidi
obelhávat. Psala jsem i mail na tuto společnost, zatím bez odpovědi.
Děkuji Vám za pomoc či radu,
Hanka Černá


Požadované řešení

Zrušit novou smlouvu, nechat Boh. En.
nebo poradit,co dál.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.9.2018 12:24, před 6 lety

Od uzavřené smlouvy lze bezplatně odstoupit do 14 dnů, zároveň je ale vhodné zprostředkovateli odvolat plnou moc. Pokud spotřebitel o právu na odstoupení nebyl poučen a podnikatel nepředal spotřebiteli k němu vzorový formulář, lze od zprostředkovatelské smlouvy bez sankce odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní. Pokud již došlo k uzavření smlouvy o dodávkách elektřiny nebo plynu, může ji spotřebitel navíc vypovědět bez udání důvodu do 15 dnů od zahájení dodávek

Pokud se zprostředkovatel aukcí dopustil nekalých obchodních praktik, je na místě kontaktovat dozorový orgán, kterým je Česká obchodní inspekce.

U ADR České obchodní inspekce může navíc spotřebitel zahájit mimosoudní řízení ohledně neoprávněně naúčtované smluvní pokuty. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2018 23:25, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.