Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Mojí mamince,r.1934,Růžena Krákorová, bytem v Kralupech nad Vltavou, Masarykova 617,přišla smlouva na základě podepsané přihlášky tzv. na dálku proti její vůli. Výslovně říkala, že žádnou smlouvu nechce.
Maminka se zástupci mluvila,podepsala údajně plnou moc.
Na smlouvě je datum 30.8. 2018, sepsaly jsme odstoupení, ale došla pokuta na 5000 Kč. Je mi líto, že takto podvodně dokážou staré lidi
obelhávat. Psala jsem i mail na tuto společnost, zatím bez odpovědi.
Děkuji Vám za pomoc či radu,
Hanka Černá
Zrušit novou smlouvu, nechat Boh. En.
nebo poradit,co dál.
|
Tweet |
Od uzavřené smlouvy lze bezplatně odstoupit do 14 dnů, zároveň je ale vhodné zprostředkovateli odvolat plnou moc. Pokud spotřebitel o právu na odstoupení nebyl poučen a podnikatel nepředal spotřebiteli k němu vzorový formulář, lze od zprostředkovatelské smlouvy bez sankce odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní. Pokud již došlo k uzavření smlouvy o dodávkách elektřiny nebo plynu, může ji spotřebitel navíc vypovědět bez udání důvodu do 15 dnů od zahájení dodávek
Pokud se zprostředkovatel aukcí dopustil nekalých obchodních praktik, je na místě kontaktovat dozorový orgán, kterým je Česká obchodní inspekce.
U ADR České obchodní inspekce může navíc spotřebitel zahájit mimosoudní řízení ohledně neoprávněně naúčtované smluvní pokuty. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.