Společnost


DER Touristik CZ a.s.

Počet nahlášených stížností:238
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#26194Neuznání změny jména kvůli nemoci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
10.09.2018, před 6 lety

Irena Charvátová

Znění stížnosti

Dobrý den všem rozhořčená kulí dovolené máme letět 29.9. do Spojených arabských emirátu c smlouvy 128084978 manžel onemocněl já jsem si sehnala náhradu před měsícem jsem domlouvala s paní na pobočce Plzně a řekla mi není problém dnes mi volala že to to nejde byla jsem u Fišer a oni s tým problém nemají já nechci storno objednávky a u vás to nejde volala sem televizi Nova a mám odvolání že můžu měnit 7 dni před odjezdem je to exotika a země 2018/20189 já ten za jež chci akurátní místo manžela jiné jméno proč mám dělat storno a přijít o peníze chci vysvětlení ale ne že je přímá linka létám každou chvíli a neměla jsem problém za cestu do new Yorku nám vrátili celou částku za spozdeni letu tady chci změnit jméno a to nejde informovala jsem televizi Nova a půdu dál o zajez stojím a ne o storno dekuji


Požadované řešení

Chci letět


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.9.2018 08:21, před 6 lety

Měnit cestovní smlouvu může i zákazník a na zájezd může místo sebe vyslat třetí osobu. Stačí oznámit pořadateli, že pojede někdo jiný a připojit souhlas osoby se smlouvou, pokud tomu nebrání nějaké vnější překážky (například víza apod.). Změnu je ale třeba udělat včas – nejpozději sedm dní před zahájením zájezdu. Náklady na změnu však musí zákazníci pořadateli uhradit.

Právní úprava změny účastníka smlouvy je obsažena v § 2532 nazvaném Postoupení smlouvy: Splňuje-li třetí osoba podmínky účasti na zájezdu, může jí zákazník smlouvu postoupit. Změna v osobě zákazníka je vůči pořadateli účinná, doručí-li mu postupitel o tom včas oznámení spolu s prohlášením postupníka, že s uzavřenou smlouvou souhlasí a že splní podmínky účasti na zájezdu. Oznámení je včasné, je-li doručeno alespoň sedm dnů před zahájením zájezdu; kratší lhůtu lze ujednat, je-li smlouva uzavřena v době kratší než sedm dnů před zahájením zájezdu. Postupitel a postupník jsou zavázáni společně a nerozdílně k zaplacení ceny zájezdu a k úhradě nákladů, které pořadateli v souvislosti se změnou zákazníka vzniknou.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.10.2018 22:56, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.