Počet nahlášených stížností: | 8 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Tato stížnost navazuje na mou předchozí od společnosti Corlux Internationa, která v dopise, co mi přišel, udělila společnosti Intrum Czech plnou moc a po mě žádá, každý měsíc vyšší a vyšší částku, za zboží, které jsem neobjednala a již několikrát jsem společnosti kontaktovala, ta mi vždy zaslala stručný email o tom, že přijala zrušení, ale dopisy, faktury chodí stále.
Absolutně nereagují na nic. Emailem jsem vše zrušila, dle postupu, doporučenou poštou jsem jim zaslala také potřebné věci a pár dní na to mi za veškerou snahu firma Intrum poslala dopis - Upozornění na neuhrazené faktury.
Prosím, pomozte mi, jak mám naložit s danou pohledávkou a vůbec s tím vším, aby už byl klid. Moc Vám děkuji za Váš čas a ochotu, Jsem s pozdravem J.H.
Prachy sem, Etika Ven.
Narovnání dané situace, aby ustalo zasílání nevyžádané pošty, faktur apod.
|
Tweet |
Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud právní důvod pro zaplacení údajné dlužné částky neexistuje, může spotřebitelka žádat, aby společnost upustila od vymáhání údajného dluhu. Spotřebitelka by dále měla písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž odejme spotřebitelka společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009