Společnost


Intrum Czech, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#26195Neoprávněné vymáhání peněžní částky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.09.2018, před 6 lety

Jaroslava Hrdá

Znění stížnosti

Dobrý den,

Tato stížnost navazuje na mou předchozí od společnosti Corlux Internationa, která v dopise, co mi přišel, udělila společnosti Intrum Czech plnou moc a po mě žádá, každý měsíc vyšší a vyšší částku, za zboží, které jsem neobjednala a již několikrát jsem společnosti kontaktovala, ta mi vždy zaslala stručný email o tom, že přijala zrušení, ale dopisy, faktury chodí stále.
Absolutně nereagují na nic. Emailem jsem vše zrušila, dle postupu, doporučenou poštou jsem jim zaslala také potřebné věci a pár dní na to mi za veškerou snahu firma Intrum poslala dopis - Upozornění na neuhrazené faktury.

Prosím, pomozte mi, jak mám naložit s danou pohledávkou a vůbec s tím vším, aby už byl klid. Moc Vám děkuji za Váš čas a ochotu, Jsem s pozdravem J.H.


Produkt

Prachy sem, Etika Ven.


Požadované řešení

Narovnání dané situace, aby ustalo zasílání nevyžádané pošty, faktur apod.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2018 19:31, před 6 lety

Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud právní důvod pro zaplacení údajné dlužné částky neexistuje, může spotřebitelka žádat, aby společnost upustila od vymáhání údajného dluhu. Spotřebitelka by dále měla písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž odejme spotřebitelka společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.11.2018 16:20, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.