Počet nahlášených stížností: | 189 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dvě předem zaplacené objednávky zboží.
Nabízejí zboží které vůbec nemají a nechají si ho zaplatit- sami toto zboží nevlastní. Tedy používají cizí peníze k jiným aktivitám a navíc se sami přiznávají, že vybrali peníze aniž by vůbec měli co prodávat. Osobně to nazývám novodobá forma letadla. Založí SRO a pak to nechají spadnout. Zůstatek společnosti je minimální. A pak koupí novou SRO, Založí nové stránky a opět to samé. Zákon na ně nemůže a obyčejní lidé to odskacou. Ani policie si neví rady. Paradox...
Nespočetně emailů jsem odeslal a jen slibují. Fakturu odeslali jako nezaplacenou. Nabídli náhradu jiného telefonu o hodně levnějšího a opět nedodal i a peníze také neposlali.
4x mobilní tel. xsaomi Redmi 4/32gb za 11306.-kc. Daňový doklad c. 11000274. Balík do ruky.
Vrátit veškeré náklady a peníze, které jsem odeslal a tyto lidi odstavit od podnikání. Dostecne ohlídat agendu, aby tito lidé již nemohli založit během jednoho dne nový server a účty- pak vesele okrádají dál- zákazník to nepozná a společnost do prvních zjištění se chová jako solidní. Tedy zákazník v té chvíli nic opravdu nepozná. Chci buď okamžitě vrátit peníze a ztrátu, kterou mě tím poškodily a nebo okamžitě dodat zaplacené zboží. A tuto spol. Odstavit od podnikání.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce výzvy k plnění, předžalobní výzvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.