Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
asi před měsícem jsem se zaregistrovala u seznamky be2 na jeden měsíc za 150kč. Po měsíci jsem si myslela, že mi členství skončilo, ani se totiž na tu webovou stránku nemohu dostat, takže nevím, jak teď mám členství zrušit.
Problém je v tom, že si sami z mého účtu inkasovali 2.247 kč aniž bych k tomu dala souhlas.
Nevím co mám dělat, Zablokovat kartu?
Byla bych vám vděčná, kdyby jste mi pomohli členství ukončit a pokud možno dostat peníze zpět
Předem moc děkuji
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 177112944
Dobrý den,
dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum be2.
Dobrý den, seznamka mi samozřejmě odepsala, že na refundaci peněz nemám nárok, že je vše v podmínkách, ale ty jsou napsané až pod platební branou a malinkymi písmenky.. Toho si asi moc lidí nevšimne. Poslala jsem výpověď se žádostí návrácení aspoň dvou třetin z částky 2247kč, je to pro mě opravdu moc peněz. Budu si muset půjčit na nájem.
Čekám zatím na odpověď.
ID: 177112944
Dobrý den.
V souvislosti s obdobím platnosti a cenou stávajícího i eventuálně prodlouženého Prémiového členství či možnostmi jeho Výpovědi jste byla informována prostřednictvím platební stránky, emailové zprávy s potvrzením realizace úvodní platební transakce a/ anebo Všeobecných obchodních podmínek be2, které jsou uživatelům k dispozici na naší domovské stránce www.be2.cz a také přímo v jejich uživatelském profilu.
Realizace Výpovědi Prémiového členství slouží výhradně k zastavení jeho prodloužení po vypršení stávajícího Prémiového období, nikoliv k navrácení (části) uhrazeného poplatku za stávající členství.
V případě, že jste si své Prémiové členství nepřála prodloužit, bylo toto potřebné včas a řádně vypovědět (tj. zrušit jeho prodloužení).
Dobrý den,
výpověď z členství, co jsem zaslala emailem byla akceptována.
Peníze mi nevrátí, což jsem si myslela, že v tomto mi pomůžete. Takže je to tady zbytečné.
Tady je řešení pouze v hromadné žalobě. Je zřejmé, že společnost vydělává na nepozornosti lidí a nikdo s tim nic neudělá, přestože vidíte kolik lidí se nechá napálit.
Když to shrnu, nevím proč sem příště žádat o pomoc...
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.