Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Již po několikáte se mně stalo, že jsem sbírala body a v Penny Nový Bydžov u nemocnice-Malátova ulice,.mně neprodali výrobek, který byl určen za body- dnes to bylo nádobí Vivess, které měli vystavený, prý ale není na prodej.
Jak je možné, že výrobek, který je označený cenou prodeje a je vystavený, není na prodej? Jinak mně sdělila prodavačka, že neví zda nádobí ještě přijde a tak body které jsem za nákupy nasbírala jsou k ničemu.Akce má končit až v říjnu !!!!!!!!
Podle mně je to klamání zákazníka.
Vzhledem k tomu, že to není poprvé, sdělte proč lákáte zákazníky,slibujete výhodu a pak není možno uplatnit. S pozdravem Schmidtová
Nádobí nabízíte ještě dnes i na letácích a lákáte lidi na něco, co není pravda
Chci aby se tato situace již neopakovala, a nádobí Vives, hrnek se slevou za 349 Kč mně byl zaslán na prodejnu.Prodavačky by měly být poučeny, že vystavené zboží s cenou je prodejné.
|
Tweet |
Nabídka uvedená společností v reklamním letáku je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit v souladu s § 1732 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Slevová akce tedy může být spojena s možností vyčerpání zboží ještě před jejím koncem. Kdyby reklamní leták obsahoval tuto informaci, nebylo by povinností prodávajícího mít zboží k dispozici po celou dobu slevové akce.
Popisovanou situaci by však bylo možné podřadit pod klamavé konání, jakožto klamavou obchodní praktiku, a to dle přílohy č. 1 písm. d) k zákonu č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, kdy prodávající nabízí ke koupi výrobky za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku, rozsahu reklamy a nabízené ceny (vábivá reklama).
Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.