Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,chodím jako stálý zákazník do prodejny Billa-kbely Praha 9.uz poněkolikáté jsem byla velmi nespokojená s neochotou a velmi nepříjemným chováním zaměstnanců a stále a pořád nacházím prošlé, plesnivé,smradlavé výrobky co se nachází na prodejně Billa.velmi mě to už několikrát zklamalo a proto se obracím tímto na vás aby jste to začli řešit.a jelikož se to opakuje dnes a denně obracím se tímto na hygienickou stanici a budu to řešit dále na jiné místa protože tohle se jen tak nevidí.upozornila jsem několikrát zaměstnance s tím že mají prošle, plesnivé potraviny a to po celé filiálce a bylo mi sděleno že to nebudou řešit a že ať si jdu stěžovat jinam.tak to budu řešit na vyšších místech protože už jen z hygienických důvodů je to nepřípustné a nechutné vzhledem k tomu aby se člověk tam bál nakoupit.obracim se na zemědělskou zprávu aby se to začlo řešit,protože si myslím že společnost Billa by si nechtěla udělat ostudu na mediálních stránkách.dekuji Králová Dagmar
Tahle prodejna je za poslední měsíce v hrozném stavu a vůči zákazníkům a nejen stálým je to nepřípustné.
|
Tweet |
Datum použitelnosti se uvádí slovy "Spotřebujte do...". Za tímto výrazem následuje buď vlastní datum, nebo odkaz na místo, kde je datum uvedeno na etiketě nebo obalu. Datum se uvádí v předepsaném pořadí - den, měsíc a rok. Je-li potravina označena dobou použitelnosti, tedy slovy: „Spotřebujte do…“, musí výrobce na obal doplnit i údaje o podmínkách uchování, které musí být dodrženy. Doba použitelnosti se používá pro potraviny, které podléhají rychle zkáze, a musí být proto rychle spotřebovány, např. jogurty a jiné mléčné výrobky, ryby, chlazenou drůbež, výrobky studené kuchyně atp. Potraviny s prošlou dobou použitelnosti se nepovažují za bezpečné v souladu s čl. 14 odst. 2 až 5 nařízení (ES) č. 178/2002 a nesmí se uvádět do oběhu.
Nemá-li zboží požadované vlastnosti, je třeba jej neprodleně reklamovat přímo na prodejně a žádat za něj náhradu. U potravin, jejichž jakost má omezenou trvanlivost by měla být reklamace uplatněna co nejdříve. Pokud zboží nemá odpovídající jakost, má spotřebitel právo na dodání nové věci bez vad. Není-li to možné, může od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněz. Namísto toho lze žádat i přiměřenou slevu z kupní ceny.
Má-li spotřebitel pochybnosti o splnění jakostních požadavků prodávaných potravin, doporučujeme dát podnět k provedení kontroly příslušnému dozorovému orgánu. Například státní zemědělské a potravinářské inspekci, která vykonává dozor v oblasti zdravotní nezávadnosti potravin rostlinného původu. Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.