Společnost


Globus ČR, k.s.

Počet nahlášených stížností:60
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

72%
28%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#26208Zkazene jídlo v úseku hotových jidel

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.09.2018, před 6 lety

Patrik Povenz

Znění stížnosti

Dnes jsem zakoupil halušky a opět byli zkažené opravdu odporné vyhodit cely obed a ještě mít zkazenou chut


Požadované řešení

Neprodavat zkažené jídlo a vracení Penez


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.9.2018 10:55, před 6 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.

Doporučujeme rovněž spotřebiteli, aby podal podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.9.2018 10:40, před 6 lety

Dobrý den, pane Povenzi,

přijměte prosím naši omluvu, Váš podnět bychom rádi předali dotyčnému hypermarketu k řešení. Záleží nám na tom, aby naše nabídka byla vždy čerstvá, chutná a připravená ke spotřebě. Právě proto jsou naše interní systémy nastaveny tak, aby hlídaly datum spotřeby a upozornily nás na blížící se konec lhůty. Každý takový výrobek, jehož lhůta končí do 3 dnů, dokonce vyřazujeme z prodeje.

Pokud jste i přes tato opatření našel v sortimentu čerstvých jídel vadný výrobek, muselo jít o zcela výjimečnou situaci, kterou bychom rádi prošetřili. A rozumíme tomu, že máte plné právo na reklamaci, včetně vrácení peněz. Záleží nám na tom, aby v naší nabídce byly jen chutné a kvalitní výrobky.

Ještě jednou se velice omlouváme.

Mgr. Rita Gabrielová
Vedoucí korporátní komunikace Globus CR

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.10.2018 13:10, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.11.2018 09:54, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.