Počet nahlášených stížností: | 60 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dnes jsem zakoupil halušky a opět byli zkažené opravdu odporné vyhodit cely obed a ještě mít zkazenou chut
Neprodavat zkažené jídlo a vracení Penez
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.
Doporučujeme rovněž spotřebiteli, aby podal podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.
Dobrý den, pane Povenzi,
přijměte prosím naši omluvu, Váš podnět bychom rádi předali dotyčnému hypermarketu k řešení. Záleží nám na tom, aby naše nabídka byla vždy čerstvá, chutná a připravená ke spotřebě. Právě proto jsou naše interní systémy nastaveny tak, aby hlídaly datum spotřeby a upozornily nás na blížící se konec lhůty. Každý takový výrobek, jehož lhůta končí do 3 dnů, dokonce vyřazujeme z prodeje.
Pokud jste i přes tato opatření našel v sortimentu čerstvých jídel vadný výrobek, muselo jít o zcela výjimečnou situaci, kterou bychom rádi prošetřili. A rozumíme tomu, že máte plné právo na reklamaci, včetně vrácení peněz. Záleží nám na tom, aby v naší nabídce byly jen chutné a kvalitní výrobky.
Ještě jednou se velice omlouváme.
Mgr. Rita Gabrielová
Vedoucí korporátní komunikace Globus CR
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.