Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#2621Produkty

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 20 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.03.2014, před 11 lety

Roman Bůšek

Znění stížnosti

doručovatelky neustále obtěžují občany s nějakýma hloupostma


Produkt

například pojištění,losy,účty atd.


Požadované řešení

nařídit okamžitě zrušit obtěžuje to


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.4.2014 10:30, před 11 lety

V případě, že jde o vkládání tištěné reklamy do poštovní schránky, doporučujeme písemně vyzvak k ukončení vhazování. Pokud se tak nestane, doporučujeme obrátit se s podnětem pro porušování zákona o regulaci reklamy na příslušný živnostesnký úřad.
V případě, že se jedná pouze o ústní nabídku, nelze takové jednání právně postihovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.6.2014 13:51, před 11 lety

Bohužel Česká pošta, s.p. na výzvy k reakci na podané stížnosti nereagoval. Vzhledem k tomu, že služba mimosoudního řešení sporů je založena na principu dobrovolnosti, nelze stížnost v rámci služby VašeStížnosti.cz úspěšně vyřešit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.