Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Před pár dny mi přišel od společnosti Mediafinanz dlouhý, asi dvaceti stránkový dopis psaný v angličtině, místy v němčině, kde po mě vymáhají dluh jménem společnosti Interdate S.A. Po dlouhém rozklíčování a překládání jsem se dostala k názvu C-Date a po projetí googlem jsem zjistila, že se jedná o placenou seznamku. Problém je v tom, že si vůbec nejsem vědoma žádné registrace na této seznamce. Po přečtení recenzí a stížností na tuto seznamku jsem zjistila, že bych eventuálně musela zadat svůj e-mail a číslo platební karty, abych se mohla zaregistrovat. Nemám tedy ani tak stížnost, jako dotaz, zda je možné dle mého jména a adresy, na kterou byl dopis zaslán (podotýkám, že se nejedná o mou kontaktní, ani trvalou adresu) zjistit, zda tento profil opravdu existuje, nebo se jedná o podvodné jednání.
Požadované řešení je eventuální dohledání údajného profilu na stránkách C-Date
|
Tweet |
Pokud společnost žádá zaplacení peněžních prostředků, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Je proto vhodné společnost vyzvat, aby prokázala, že peněžní prostředky žádá oprávněně (i takovou výzvu je možné užít jako důkazní prostředek při případném soudním sporu). Nebude-li na toto společnost reagovat, jde to k její tíži.
Pokud by bylo nutné se svých práv domáhat soudní cestou, je na místě využít služeb advokáta. Seznam advokátů je ale možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/advokati nebo na webových stránkách České advokátní komory.
Má-li spotřebitel zároveň důvodné podezření, že byl spáchán trestný čin, může podat trestní oznámení a informovat o tom Policii ČR, jejímž úkolem je podaná trestní oznámení vyhodnotit, shromáždit důkazy a stanovit další postup. Je také na místě úřady požádat, aby informovaly oznamovatele, jak bylo s jeho oznámením naloženo.
Dobrý den.
V zájmu dohledání profilu, v rámci kterého byla platba realizovaná, prosím přepošlete potvrzení o realizaci úhrady s uvedením data platby, uhrazené sumy a jména majitele účtu, z kterého byla platba realizovaná, na adresu našeho Zákaznického centra:
service@c-date.cz,
děkujeme Vám.
Dobrý den. Děkuji za vaše vyjádření k mojí stížnosti na stránkáh VašeStížnosti.cz Firma Mediafinanz na mě vymáhá dluh za registraci na vašich stránkách C-Date. Problém je v tom, že já jsem žádný profil nikdy nezakládala. Můžete mi nějakým způsobem dokázat, že ten profil opravdu existuje? Moje emailová adresa, pod kterou jsem se měla údajně registrovat? Moje číslo účtu, ze kterého údajně měly odcházet platby? Popř.jiné osobní údaje? Předem děkuji za vaši odpověď. Lucie Hanusová
Dobrý den.
V zájmu řešení vzniklé situace prosím kontaktujte přímo náš Zákaznický servis na adrese: service@c-date.cz, s kopií výše uvedeného dopisu,
děkujeme Vám.
Zákaznický servis jsem pochopitelně kontaktovala. Nerozumí mému problému.
ID: 155752046
Dobrý den.
Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti kontaktovalo Oddělení pohledávek C-date.
Dobrý den, pohledávku jsem uhradila a teď už asi 14 dní čekám na vyjádření c-date , jakým způsobem zrušit profil. Můžete mi poradit, jaké mám v této situaci možnosti? Je toto jejich jednání protiprávní? Předem děkuji za odpověď, Hanusová Lucie
ID: 155752046
Dobrý den.
Platba dlužného poplatku byla již zaevidovaná a případ byl uzavřen.
Vaše Prémiové členství je platné do 18.01.2019, po uvedeném datu nebude prodloužené.
Svůj profil můžete deaktivovat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Deaktivovat (můj) profil", mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství.
Dobry den, dekuji vam za odpoved, ale kdyz rozliknu nastaveni, zadna takova moznost (deaktivovat muj profil, jak vy pisete), tam neni. Je snad na profilu vice nastaveni? Poradite mi, co delam spatne?
ID: 155752046
Dobrý den.
Za vzniklé obtíže se Vám omlouváme - v případě, že si budete přát profil deaktivovat, kontaktujte prosím v dané záležitosti naše Zákaznické centrum prostřednictvím emailové adresy: service@c-date.cz,
děkujeme Vám.
Dobrý den, už s vaší společností přes email komunikuji. Já ale nechci profil deaktivovat, ale úplně a nevratně zrušit.V tom si asi celou dobu nerozumíme. A nezlobte se na mě, ale pusobí to na mě, že hrajete o čas. Přes email s vaší společností komunikuji minimálně tři týdny a nikam jsme se neposunuli - proto jsem napsala i sem.
ID: 155752046
Dobrý den,
dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum C-date.
Dobrý den,zákaznické centrum mi pouze oznámilo, že se mi do pěti dnů někdo ozve - což stále považuji jen jako hru o čas.
ID: 155752046
Dobrý den,
viz prosím automatizovaná notifikace ze dne 23.10.2018 (překontrolujte si prosím také záložku s nevyžádanou poštou),
děkujeme Vám.
Dobrý den, ano, email už jsem objevila. Píšete mi, že profil byl smazán. Děkuji a doufám, že tímto je mezi mnou a vaší společností vše vyřízené.