Společnost


mBank S.A., organizační složka

Počet nahlášených stížností:43
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#26212Bankomat označený logem mBank

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
11.09.2018, před 6 lety

Martin Janeček

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 7.10.2018 jsem si vybírala hotovost v OC Flora, kde je nespočet bankomatů a hledala jsem ten, který byl označen logem společnosti mBank, jelikož jsem jejich klientem. (Nevím, zda bude možnost připojit foto bankomatu s logem mBank). Vzhledem k tomu, že byl bankomat označen správným logem, mne absolutně nenapadlo, že "je jiný", jak jsem dnes zjistila díky strženému poplatku za výběr, 29 CZK.

Pokud tedy mBank dovolí, aby "jiný" bankomat používal jejich logo a pak si nic netušícímu klientovi naúčtoval poplatek za výběr z cizího bankomatu, není to klamavá reklama?


Produkt

Bankomat v OC Flora, v přízemí, u vchodu do OC ze stanice metra.


Požadované řešení

Prosím, z principu, o navrácení tohoto poplatku (29 CZK), za výběru z "jiného bankomatu", podotýkám, označeným logem mBank!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2018 19:44, před 6 lety

Označení bankomatu logem banky může vyvolat ve spotřebitelovi dojem, že provozovatelem tohoto bankomatu je právě tato banka. Je-li provozovatel bankomatu jiná osoba, mohlo by být takové jednání vyhodnoceno jako klamavé konání, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat po provozovateli bankomatu náhradu škody (naúčtovaný poplatek), která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany tohoto provozovatele.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na finančního arbitra. Finanční arbitr je příslušný rozhodovat spory při poskytování platebních služeb. Navíc řízení před finančním arbitrem je zdarma. Formulář k podání návrhu na zahájení řízení je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.11.2018 16:21, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.