Společnost


HP TRONIC, s.r.o. (dříve DATART INTERNATIONAL,a.s.)

Počet nahlášených stížností:254
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#26213Nevrácení peněz za lednici, která byla zakoupena v eshopu a vrácena ve čtrnáctidenní lhůtě.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.09.2018, před 6 lety

Jakub Jelínek

Znění stížnosti

Lednice s mrazničkou Whirlpool Absolute B TNF 5323 OX byla zakoupena na eshopu a dodána 24.7.2018. Dopravce společnosti Datart si lednici odvezl dne 5.8.2018, na což máme potvrzení od řidiče, že si lednici převzal. Dosud (11.9.2018) peníze společností nebyly vráceny, ani po mnoha opakovaných telefonních urgencích. Naskenovaný dokument o převzetí lednice byl společnosti zaslán e-mailem. Společnost se vymlouvá, že skladníci dosud nevystavili dobropis. Na infolince je vždy slíbeno, že se to bude řešit a že nám zpětně zavolají a nikdy zpět nezavolali.


Produkt

Lednice s mrazničkou Whirlpool Absolute B TNF 5323 OX


Požadované řešení

Chceme vrátit peníze v plné výši (lednice nebyla používána).


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.9.2018 09:39, před 6 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.10.2018 23:18, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.