Počet nahlášených stížností: | 254 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 19 |
Lednice s mrazničkou Whirlpool Absolute B TNF 5323 OX byla zakoupena na eshopu a dodána 24.7.2018. Dopravce společnosti Datart si lednici odvezl dne 5.8.2018, na což máme potvrzení od řidiče, že si lednici převzal. Dosud (11.9.2018) peníze společností nebyly vráceny, ani po mnoha opakovaných telefonních urgencích. Naskenovaný dokument o převzetí lednice byl společnosti zaslán e-mailem. Společnost se vymlouvá, že skladníci dosud nevystavili dobropis. Na infolince je vždy slíbeno, že se to bude řešit a že nám zpětně zavolají a nikdy zpět nezavolali.
Lednice s mrazničkou Whirlpool Absolute B TNF 5323 OX
Chceme vrátit peníze v plné výši (lednice nebyla používána).
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.