Počet nahlášených stížností: | 189 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 2.7.2018 byla přes webové stránky www.pro-android.cz učiněna objednávka dvou kusů mobilních telefonů a následný den mi bylo potvrzeno přijetí platby. Telefony měly být dárkem. Jelikož telefony nebyly dodány, dne 13.8.2018 jsem po vzájemné komunikaci s panem O. stornovala objednávku. Peníze mi měly být navráceny nejpozději do 14 dní. Do dnešního dne čtu opakovaně pouze výmluvné maily.
Pan O. se neustále vymlouvá a slibuje. Sám si určil termín, do kdy mě prosil o sečkání s platbou z důvodu navršení stornování více objednávek. Naposledy včera mi napsal mail, že celou situaci ověří a ozve se, ale je ticho po pěšině. Jsem velmi trpělivý člověk, ale mám pocit, že pan O. si pouze hraje s písmenky.
Jeho životní motto je zřejmě: "Slibem nezarmoutíš...".
Xiaomi Redmi Note 4 32 GB GLOBAL (zlatý 1ks, stříbrný 1ks)
Okamžité navrácení dlužné částky převodem na účet.
|
Tweet |
Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.