Společnost


FIRO-tour a.s.

Počet nahlášených stížností:29
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#26221Hotel Qawra Palace, Malta - neuznaná reklamace CK FIRO-tour a.s.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
11.09.2018, před 6 lety

Marcela Sehnalová

Znění stížnosti

Obracím se na Vás s prosbou o pomoc, neboť se cítím nekorektním jednáním cestovní kanceláře FIRO-tour a.s. značně poškozena. Hotel Qawra Palace bohužel slouží v letních měsících jako ubytovna nezletilých spratků jazykových škol bez jakéhokoliv dozoru v nočních hodinách. Spánek byl po dobu našeho pobytového zájezdu možný pouze 5 hodin v nočních hodinách, neboť studenti byli ubytováni ve všech podlažích, a tak od 17.00 hodin do 3.00 ranních hodin musíte poslouchat řev,pískání, hudbu z reproduktorů připojenou na mobilní telefony a opilecké večírky nezletilců.Celou záležitost nebyla schopna vyřešit ani delegátka, ani recepce, ani ostraha objektu. Cestovní kancelář FIRO-tour celou záležitost smetla ze stolu se slovy, že studenti byli ubytování pouze v přízemí a prvním patře /tuto nepravdivou informaci mohu vyvrátit z videí a fotografií/ a dle všeobecných podmínek hluk způsobený třetí stranou zákazníkovi náhrada škody nenáleží.V žádném případě se nejednalo o jednotlivce, ale o skupinu v počtu 200 nezletilců, které nedokázal z jazykové školy nikdo zvládnout.Dalším nepříjemnou skutečností byla možnost použití lehátek, slunečníků a bazénu pouze do 17.00 hodin, poté následoval úklid na večerní program a nebylo jediné místo, kde bylo možné použít lehátka či slunečníky. Dle CK dokazující tyto skutečnosti byla fotografie jen malou plochou bazénu a neukazovala druhou stranu, kde se nacházely lehátka.Opět nepravdivá informace ze strany CK. Na další stížnost, že nebylo možné použít lehátka a slunečníky u moře, CK odpověděla, že platforma pro molo byla nahrazena novou a větší po mírném poškození vlivem mořské vody..... Závěrečnou větu ze zamítnuté reklamace ze strany CK FIRO-tour: Pevně věříme, že i přesto přinesla tato dovolená příjemné zážitky a že naše vysvětlení k dané věci přijmete s pochopením považuji jako výsměch dlouholetým klientům.


Produkt

Cestovní smlouva č.5369601, zamítnutí reklamace dne 21.8.2018 z CK FIRO-tour a.s.


Požadované řešení

Navrhuji slevu ve výši 20 procent z ceny zájezdu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.9.2018 09:25, před 6 lety

Neměl-li zájezd vlastnosti, o nichž pořadatel spotřebitele ujistil nebo které spotřebitel vzhledem k nabídce a zvyklostem důvodně očekával, měl by pořadatel zajistit nápravu, pokud by si nevyžádala neúměrné náklady. Nezjednal-li pořadatel nápravu ani v přiměřené lhůtě, kterou mu spotřebitel určil, může si spotřebitel zjednat nápravu sám a pořadatel mu nahradí účelně vynaložené náklady.

Měl-li zájezd vady, vytkl-li je spotřebitel bez zbytečného odkladu a určil-li k tomu přiměřenou lhůtu k odstranění vady, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vad. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam). Nevytkl-li spotřebitel vady zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, právo na slevu mu vůbec nevznikne, proto doporučujeme jednat vždy co nejdříve.

Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.evropskyspotrebitel.cz/files/frankfurtska-tabulka.pdf. Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese www.dtest.cz/clanek-5233/na-co-nezapomenout-pri-reklamaci-zajezdu nebo na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel se může tedy také obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://www.coi.cz/informace-o-adr/).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.10.2018 22:55, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.