Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
již poněkolikáté mám problém se službami České pošty, s.p., které nabízejí doručování zásilek na uvedené adresy příjemců. Z vlastní zkušenosti se domnívám, že se tato služba ve většině (mých) případů neplní. Má nespokojenost se službami České pošty, s.p. vygradovala případem balíku číslo: LM129221006SE poslaného ze zahraničí.
Na již zmíněný balík jsem čekala téměř měsíc, a proto jsem se rozhodla zkontrolovat, kde se balík nachází na internetových stránkách České pošty, s.p. (služba má název: Sledování zásilek). A k mému překvapení jsem se dozvěděla nemilou zprávu, a to že je daný balík odeslán zpět odesílateli z důvodu nevyzvednutí zásilky ve stanovené odběrní lhůtě - bohužel jsem neobdržela v tištěné podobě žádnou výzvu k vyzvednutí zásilky (ve schránce), ani jsem nebyla telefonicky či e-mailem kontaktována. Jelikož nevlastním věštící kouli, nedokázala jsem telepaticky přijít na to, že mám balík již na poště, abych si jej vyzvedla.
Opravdu mě udivuje, jak si někteří zaměstnanci České pošty, s.p. neplní své pracovní povinnosti (buhužel ani neznám jméno daného zaměstnance).
Děkuji za vyřízení mé stížnosti.
S pozdravem
Jolana Večeřová
LM129221006SE
Žádám písemnou omluvu a vysvětlení, proč jsem nebyla žádnými způsoby informována o doručení zásilky.
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman