Počet nahlášených stížností: | 238 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den,
na dovolenou mám teprve letět, hodně jsem jezdila na služební cesty, nejdále do Asie, s cestovní kanceláří však minimálně a dávno.
Koupila jsem před měsícem zájezd do Egypta.Z jednání v kanceláři jsem odešla s dojmem, že jsem obtěžovala, čekali za mnou další lidé, kteří poslouchali a glosovali mé otázky...
Nevěděla jsem, v kolik hodin budeme odlétat a vracet se,nenabídli mi katalog, nevěděla jsem, kde získám vízum a zda mám mít fotku, doteď netuším, kdy a kde poprvé spatřím delegáta Eximu, jak se v Egyptě prokážu, že mám zaplacené vízum...
Poslala jsem paní, se kterou jsem jednala v Exim tours email se dvěma dotazy a s tím, že se mi její jednání nezdá profesionální. Na to mi odpověděla na otázky a vynadala, že jsem v kanceláři vypadala spokojená. Na další email pouze s dalšími dvěma otázkami už neodpověděla a tak jsem volala na infolinku, kde mne slečna překvapila, že fronta na víza není na imigračním, že se tomu tak neříká a že si prostě musím " tam na tom letišti"- alespoň jsme se dobrali k tomu, že to letiště bude v Egyptě- stoupnou do správné fronty.
Asdi za týden, v jiné pobočce Exim se paní nejprve podivila, že " to je všechno, co vám dali?" Tím mi sebevědomí nepřidala. Zeptala jsem se jí na časy odletu a příletu, sdělila mi je, ale napomenula mne, že paní, u které jsem byla porvé zná a že tato je velmi solidní. Protože jsem si dovolila říct, že jsem nedostala dostatek informací.
Netuším, jaký další doklad mám mít. Dostala jsem jen česky psanou fakturu na zaplacení zálohy a visačky na kufr. Že Eximu přišel doplatek jsem si zjistila telefonicky. Zřejmě neposílají žádné potvrzení na emai, což je jistě chyba. Co kdyby platba nedorazila a měla se na poslední chvíli dohledat?
Ostatní informace prý dostanu pět dní před odletem, snad emailem?
Mám opravdu strach a nevím, co mám udělat.
MgA.Mgr. Martina Podéšťová
Jednoduše klienta informovat.
|
Tweet |
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
V souladu s ustanovením § 2542 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, je pořadatel povinen sdělit zákazníkovi vhodným způsobem ještě před uzavřením smlouvy údaje o pasových a vízových požadavcích, lhůtách pro jejich vyřízení a také informaci o tom, jaké zdravotní doklady jsou pro cestu a pobyt požadovány.
Nesplní-li pořadatel tuto zákonnou povinnost, odpovídá za škodu z toho vzniklou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.