Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
1.Avizovaná zásilka nebyla doručena nedalo se dovolat řidiči a ten nezvonil na zvonek
2.Opakované doručení další den nebylo ani nabídnuto, ani nebylo možné se dovolat řidiči
3.Voláno v pondělí 10.9.2018 na váš telefon a slíbeno doručení včera 11.9.2018 ve večerních hodinách – nebylo
4.Voláno dnes na vaší linku 225331500 a třikrát jsem byl vymáčknut
Opravdu super služby PPL - asi už máte dost klientů ...
Doručení zásilek PPL
Zlepšení komunikace. Povinnost řidičů zvonit na zvonky když se nedovolají a volat na zmeškané hovory. Nevymačkávat klienty volající na vaší infolinku 225331500. Vrácení poštovného - za takovéto služby si ho opravdu nezasloužíte.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.