Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#26234Balíček doručen na jinou adresu a poté vrácen poškozený na správnou adresu.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

29 minut 22 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
12.09.2018, před 6 lety

Miloš Václav Novák

Znění stížnosti

Minulý týden jsem čekal balíček od Wish v Olešnici na adrese Miloš Novák Olešnice 9, 403 22 Ústí nad Labem......podle objednávky se dodání prodloužilo cca o 14 dní. Balíček ležel kdesi ve schránce u zahrádkářů v Olešnici, kteří jezdí na zahrady pouze o víkendu. Adresa je psaná strojem velice čitelná. Na mém domě je číslice 30 cm veliká stejně jako na schránce u komunikace. Jedna paní od zahrádkářů mi balíček-zásilku přinesla, že jim ležela stále ve schránce. Balíček byl otevřený a neúplný. Výrobce a dodavatel mi potvrdil, že zboží odeslal podle sjednaných dohod. Vznikla mi škoda cca 300,-Kč.Nedošlo k záměně z důvodů stejných příjmení. U adresy je uvedeno telef. číslo
Dipl.Ing. Miloš Václav NOVÁK


Produkt

Chybí triko 3XL, druhé v obálce bylo


Požadované řešení

Vysvětlit, jak může dojít k tomuto problému....a uhradit vzniklou škodu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.9.2018 10:49, před 6 lety

Česká pošta má povinnost dodat zásilku na adresu uvedenou na zásilce. Pokud pošta nedodá zásilku v souladu s uzavřenou smlouvou a poštovními podmínkami, lze uplatnit reklamaci dodání (čl. 40) nebo jinou reklamaci dle čl. 43 poštovních podmínek.

Pokud by spotřebiteli vznikla škoda jako přímý důsledek porušení povinnosti pošty, bude pošta odpovědna za škodu takto vzniklou. Provozovatel poštovních služeb odpovídá za škodu vzniklou při poskytování poštovních služeb v rozsahu stanoveném zákonem o poštovních službách a poštovními podmínkami.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana:
www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.