Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Česká pošta nabízí zákazníkům službu změnu dodací adresy, kdy je tedy schopna Vám zásilky ukládat na poštu, kterou máte nejblíže svému bydlišti. Tuto možnost jsme jako rodina využili a změnu ukládací pošty provedli. Potom nechápu, proč je nám doručená pošta adresovaná neustále na jinou pobočku pošty, konkrétně se jedná o poštu Masarykovo náměstí Jihlava, což je Jihlava 1. My jsme si zvolili pobočku Jihlava 2. Dne 4.9.2018 jsem ve schránce měla oznámení o zásilce, kde adresa pro vyzvednutí zásilky byla uvedena Jihlava 1. 5.9.2018 jsem si tedy zásilku jela vyzvednou na uvedenou adresu, protože na poštu se není možné nikdy a v žádném případě dovolat. Čekala jsem 45 minut, než jsem se dostala k přepážce, aby mi paní oznámila, že zásilka u nich není. Po dotazu, kde se tedy zásilka nachází mi paní oznámila, že "asi" na poště Jihlava 2. Takže jsem si tedy jela pro zásilku na poštu Jihlava 2, kde se tedy nacházela. Dne 11.9.2018 13:32 jsem dostala do schránky oznámení o doručení další zásilky (adresa opět Jihlava 1, ale už byl asi někdo inteligentní a tuto adresu škrtnul a rukou dopsal Jihlava 2). V tu dobu jsem byla doma, zaměstnanci pošty už se tedy ani neobtěžují, aby zazvonili. Dodají oznámení adresát nezastižen. Následující den jsem si tedy jela zásilku vyzvednout na poštu, ale zásilka se nacházela ještě v DEPU. To už jsem si říkala, že si ze mě snad asi zaměstnanci pošty dělají srandu a ještě Vám pošlou SMS , že se jim nepodařilo zásilku doručit. Neviním z toho zaměstnance pošty, ale všechny ty manažery, kteří na zaměstnance tlačí, aby místo své práce, kterou mají jako poštovní doručovatelé dělat prodávali a nabízeli ještě další služby a produkty a vyvíjí na ně tlak. Potom celá situace a práce na poště vypadá takhle. Za přepážkami sedí zaměstnanci, kteří se na Vás ani neusmějí, jsou naštvaní a ještě se tváří jako když je obtěžujete. Z vlastní zkušenosti: pokud mám možnost zvolit si jiné doručení zásilky, tak volím jiného dodavatele, nikdy nevolím Českou poštu. Z jejich službami při těch cenách jsem maximálně nespokojena. Nejde jen o záležitost s doručeným psaním, jde o celkový přístup zaměstnanců pošty.
Jedná se o doručená psaní a balíky obecně
Vzhledem k tomu, že se jedná o opakované administrativní chyby České pošty, tak snad ani žádnou omluvu neočekávám. Doporučuji chovat se lépe k zaměstnancům a nepřetěžovat je zbytečnostmi. Taky by mohlo pomoci školení pro manažery, jak pracovat se svými podřízenými, aby byli v práci spokojený a hlavně milý k zákazníkům.
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman