Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#26238Výměna za novou technologii

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

16 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
12.09.2018, před 6 lety

David Matúš

Znění stížnosti

Dobrý den, před asi 3mi měsíci jsem se po konzultaci na vaší pobočce rozhodl přejít na novou technologii a přihlásit se do mangety. Bylo mi řečeno že v Po prvním měsíci bude faktura vyšší a následně další budou vykompenzovány a bude částka nižší a poté jestli jsem správně pochopil už budou splátky v ,,normálním režimu´´ Po prvním měsíci probíhalo vše dle plánu faktura přišla vyšší cca 2500 kč. Bohužel v dalším měsíci přišla opět faktura na dalších cca 2500kč bylo mi sděleno že se musí zaplatit, že se je ještě něco nestihlo převést a v dalším měsíci bude vykomepnzováno 1650kč. Opět bohužel přišla další faktura za cca 2500kč. Pán na pobočce velmi milý a asi za to nemůže mi dnes sdělil že došlo k nějaké chybě v Praze při ukončení těch starších věcí a že to určitě bude vykompenzováno v příštím měsíci už o 2450Kč. V žádném případě se mi nechce platit vám dalších 2500Kč když vy mi vlastně dlužíte. Bylo mi řečeno že to jinak nejde řešit, že musím fakturu uhradit. Plán byl že místo 1800Kč které jsem platil předtím pravidelně budu platit kolem 1400 u nové technologie.. no zatím jsem spíše pekně v mínusu.. nechápu proč tedy neuznáte chybu neopravíte to a vystavíte fakturu novou.


Produkt

Mangeta 1


Požadované řešení

Opravená faktura


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.9.2018 12:53, před 6 lety

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním, je vhodné uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je možné podat nejpozději do dvou měsíců ode dne dodání vyúčtování. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči splnění povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu. V odůvodněných případech na žádost spotřebitele může Český telekomunikační úřad rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek. V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.