Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#26239Doručení neobjednaného zboží do poštovní schránky a vymáhání plateb

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

27 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.09.2018, před 6 lety

Bohdan Melko

Znění stížnosti

Dobrý den,

obdržel jsem od společnosti NaturaMed do mé schránky dopis, ve kterém byly jakési kapsle s ŽenŠen s přiloženým dopisem, že se jedná o dárek a faktura k úhradě za poštovné 49 Kč!!!

Žádný produkt jsem od této firmy neobjednával a proto jsem obálku vzal a vyhodil do koše.

V dalších měsících mi tato firma zaslala stejný dopis se stejným obsahem znova - protože jsem si nikdy nic od této firmy neobjednal, obálku i s obsahem jsem opět vyhodil do koše.

Nyní mi firma volá a píše emaily a vyžadují na mě platby za tyto obálky a penále za prodlení! Do firmy jsem volal a požadoval jsem okamžité ukončení ataků z jejich strany vůči mé osobně, protože jsem nikdy žádnou objednávku v této firmě neprovedl.

Firma nereaguje a stále mi zasílá sms zprávy a telefonuje.

Prosím, jak v této věci postupovat aby mne již tato firma nekontaktovala a nevydírala? Mám nachystané trestní oznámení které podám na Polici ČR avšak chci do doby než to bude policie řešit, abych už nebyl kontaktován.

Stejný případ se odehrál u několika lidí v mém okolí, které znám.

Děkuji.

S pozdravem,


Produkt

Naturamed Ženšen Energy+


Požadované řešení

Zastavení podvodného jednání vůči mé osobě a všem lidem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.9.2018 12:44, před 6 lety

Požaduje-li společnost pro spotřebiteli úhradu peněžních prostředků za zaslané zboží, musí být schopná prokázat, že k tomu má právní důvod. Společnost by v případě soudního sporu musela prokázat, že smlouva byla uzavřena a že zboží dodala na adresu spotřebitelem uvedenou při uzavření smlouvy po telefonu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.9.2018 11:02, před 6 lety

Vážený pane Melko,

v návaznosti na Váš podnět směřovaný našemu zákaznickému servisu a následně na podnět ze strany webového portálu dTest bych se ráda, jménem společnosti NaturaMed Pharmaceuticals, s. r. o., vyjádřila k situaci, která mezi Vámi a naší společností nastala.

Nejprve mi, prosím, dovolte, abych ve stručných bodech celou situaci shrnula:

1) Dne 1. května 2018 v čase 1 hodina 42 minut, prostřednictvím naší webové stránky www.naturamed.cz/ŽenŠen, byla přijatá objednávka na Vaši adresu viz. údaje které jste uvedl v neveřejné části příspěvku v rámci portálu d-Test. Bylo zde uvedeno i telefonní číslo a emailová adresa, na kterou jsme i automaticky odeslali potvrzovací e-mail o přijaté objednávce. Pro dokončení této objednávky jste musel souhlasit se smluvními podmínkami, ve kterých jste se zavázal k odebrání zkušební zásilky produktu ŽenŠen Energy+ a následně k aktivaci věrnostního programu.

2) Na základě této objednávky byl dne 10. května 2018 odeslán balíček obsahující měsíční balení ŽenŠen Energy+ za cenu poštovného a balného 49 Kč.
3) Jelikož se jednalo o aktivaci pravidelného zasílání, tak dne 10. června 2018 Vám byla odeslána další, již dvouměsíční zásilka produktu ŽenŠen Energy+ v hodnotě 599 Kč.
4) Dne 15. června 2018 jste nás dvakrát telefonicky kontaktoval s tím, že jste si žádnou zásilku neobjednal. Na základě těchto hovorů došlo ze strany zákaznického servisu k prověření webové objednávky (viz. bod č. 1). Došlo k blokaci Vašich údajů v databázi. To znamená, že Vaše údaje již nebudou použity pro jakékoliv marketingové účely ze strany naší společnosti. Dále jsme posunuli datum splatnosti, abychom Vám nezasílali upozornění na dlužnou částku, než se celý případ vyřeší.
5) Dne 28. června 2018 byl ze strany zákaznického servisu učiněn pokus o kontaktování bez úspěchu.
6) Dne 29. června 2018 byl ze strany zákaznického servisu učiněn další pokus o kontaktování, kde jste se domluvili na zaslání webové objednávky prostřednictví e-mailové adresy.
7) Dne 10. července jsme na Váš e-mail zaslali kopii webové objednávky + informace, že pokud nedošlo k vyplnění údajů Vaší osobou prosíme o vyplnění Čestného prohlášení, že jste objednávku neprovedl. Tento dokument nám slouží jako případný doklad pro jednání s úřady v rámci možném zneužití dat.
8) Dne 12. srpna jsme o Vás dostali informaci, že jednáme podvodně vůči Vaší osobě a vše předáváte na policii ČR za zneužití Vašich osobních údajů. Dále jste uvedl, že žádné čestné prohlášení podepisovat nebudete.
9) Dne 13. září 2018 naše společnost obdržela podnět ze strany d-Testu, kde jste jednal v nedobré víře vůči naší společnosti i přesto, že jsme se s Vámi snažili daný případ vyřešit na základě čestného prohlášení.

Na základě zjištěných skutečností se zřejmě jednalo o neoprávněné objednání produktu a zneužití Vašich osobních údajů ze strany 3.osoby, proto se naše společnost dne 19. září 2018 rozhodla ke kompletní blokaci Vašich osobních údajů a vyrovnání pohledávky, kterou jsme za Vámi evidovali. Zároveň Vám oznamujeme, že v současné době nemáte vůči naší společnosti žádné závazky.

Naše společnost opravdu jednala v dobré víře, a na naší straně vznikly nemalé náklady spojené s jednáním neznámé třetí osoby.

Tato skutečnost navíc poškozuje dobré jméno naší společnosti i její veřejné vnímání a negativně působí i na naše zákazníky.

Děkujeme a přejeme hezký den.

Zákaznické centrum NaturaMed Pharmaceuticals

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
9.10.2018 17:27, před 6 lety


Bohdan Melko

Hodnocení:

Komentář: Velmi, velmi děkuji dTest o.p.s. za vyřízení podvodného jednání firmy NaturaMed i v tomto případě!

dTest o.p.s. vnímám jako velmi důležitý projekt, který skutečně pomáhá lidem chránit před podvodným jednáním firem a obchodníků, kterému musí v tomto státě čelit denně sta-tisíce lidí. Česká vláda by právě takové projekty měla podporovat a rozvíjet!

Děkuji.

S pozdravem, BM