Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#26241Neoprávněný dluh

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 30 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.09.2018, před 6 lety

Růžena Macháčková

Znění stížnosti

Od září tohoto r. jsem chtěla přejít ze služebního telefonu se stávající SIM kartou k O2.Vše bylo od Nemocnice Motol připraveno, O2 mě však nevzali, z důvodů dluhu u O2. Dluh měl vzniknout na č.725181823, někdy v r. 2009-až 2012 a činí 1224,-Kč. Vůbec si nejsem vědoma, že bych kdy měla a podepsala jakoukoliv smlouvu s O2. Celá leta mám služební telefon s č. 724282 od Nemocnice Motol. jediné, co mě napadlo, že by někdo mohl zneužít starou O.P, kterou jsem měnila v lednu 2009 z důvodů změny bydliště. Nic jiného mě nenapadá. Vzhledem k tomu, že celá moje rodina leta využívá O2, ráda bych se připojila. Moc prosím o prošetření celé záležitosti. Potřebuji vyřešit problém během měsíce září.

Děkuji za pochopení.Růžena Mcháčková


Požadované řešení

Přála bych si prokázat, že dluh je opravdu můj a nebo jej prominout.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.9.2018 12:31, před 6 lety

Vymáhá-li společnost po spotřebitelce zaplacení pohledávky ze smlouvy, musí také prokázat, že smlouva byla mezi ní a spotřebitelkou uzavřena. Byla-li smlouva uzavřena třetí osobou, smlouva spotřebitelku k ničemu nezavazuje (zcela chyběla vůle spotřebitelky tuto smlouvu uzavřít).

Pokud spotřebitelka s poplatkem nesouhlasí, měla by jej reklamovat. Učinila-li tak, ale reklamace byla společností zamítnuta, má možnost obrátit se s námitkou na Český telekomunikační úřad do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace. Podáním námitky se však neoddaluje splatnost poplatku. Český telekomunikační úřad však v odůvodněných případech může na žádost spotřebitele rozhodnout, že povinnost zaplatit poplatek odkládá až do rozhodnutí o námitce. Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci ČTÚ na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda podnikatel postupoval správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.9.2018 15:12, před 6 lety

Dobrý den,

vzhledem ke stáří pohledávky vám bohužel nemám možnost pomoct s řešením takhle online. Doporučím vám obrátit se na naše oddělení Pohledávek na emailové adrese pohledavky.podnety@o2.cz, kde vám poskytneme veškeré podrobnosti.

Děkuji za pochopení.

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.10.2018 12:19, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.11.2018 10:01, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.