Společnost


NASALOMONSEN s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#26243Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 7 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
12.09.2018, před 6 lety

Monika Dubnová

Znění stížnosti

Dobrý den, důvodem reklamace bylo zabarvení bílé části zimní bundy růžovou části zimní bundy po prvním vyprání. Tedy bunda nebyla vůbec nošená. Nákup se uskutečnil v outletové prodejně na Hatích. Při koupi jsem se domnívala, že kupuji poslední zlevněný kus bundy. Reklamace mi však byla zamítnuta s odůvodněním, že se jedná o zakoupený vzorek. Nikde na účtence však informace, že je to vzorek a co spadá pod pojem vzorek není a ani prodejce mi tuto skutečnost, že zboží nepůjde reklamovat nesdelil. Záleží tedy jen na tom jestli prodejce podá tuto informaci zákazníkovi nebo ne? Při podávání reklamace na prodejně v Brně ani paní prodavačky nepoznaly, že se jedná o vzorek. Navic u bundy byla napsaná puvodni cena 5 000Kč a nová akční cena 900 Kč. Ze zakona přeci platí dvouleta reklamacni lhůta. Upřímně jsem z celé situace zklamaná a zmatená.
Předem děkuji za podrobnější objasnění.


Produkt

Zimní bunda Synthia-W WHT 36, 8592914300052


Požadované řešení

Výměna bundy za kus který není vzorek, vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.9.2018 11:55, před 6 lety

Pokud se spotřebitel setká s tvrzením, že na zlevněný sortiment neplatí záruka, případně je omezena, pak nic takového není možné, i na zboží zakoupené ve slevě platí zákonná záruka 24 měsíců. Výjimkou je situace, kdy byl výrobek zlevněný kvůli nějaké vadě – pro takovou vadu pak zboží samozřejmě reklamovat nelze, na všechny ostatní vady daného zboží záruka ovšem platí. O důvodu takové slevy musí být zákazník při nákupu informován a tato skutečnost by měla být potvrzena i na dokladu o koupi.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel se může tedy také obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://www.coi.cz/informace-o-adr/).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.9.2018 12:14, před 6 lety

Dobrý den, bunda byla zakoupena na outletové prodejně v Hatích, kde prodáváme nejen outletové zboží, ale i vzorky jenž jsou řádně označeny (foto v příloze). Označen a popsán je nejen štendr se zbožím, ale i každá visačka pevně připevněná k výrobku. Tímto označením se nezbavujeme povinnosti za kvalitu zboží a nezkracujeme záruční lhůtu, ale je nutné pochopit, že vzorky opravdu nemusí být vyrobeny z materiálu jenž půjde do výroby. Prací zkoušky se provádí standartně a pokud zjistíme závadu v zabarvování, je výrobek touto vadou označen, nebo úplně zlikvidován. U bundy SYNTHIA-W, takováta závada nebyla shledána. Na paragonu je vzorek označen písmenem S v celém kódu zboží, v tuto chvíli zařizujeme celkové doplnění názvu vzorek.
Dvě ceny nejsou klamáním spotřebitele, i tato bunda měla původní cenu vyšší, než za jakou jsme se ji nakonec rozhodli prodat.
Máme zájem o spokojené zákazníky, proto nabízíme toto řešení. Jelikož se jedná o vzorek v hodnotě 900,- Kč a není možné bundu vyměnit, nabízíme možnost výměny za standartní bundu, kde bude ale nutné doplatit rozdíl ceny, nebo uznání reklamace, kdy dojde k vyplacení kupní částky.
I přesto, že bunda byla zakoupena v outletové prodejně v Hatích, má firma NASALOMONSEN, s.r.o. prodejnu v Brně, v níž jste reklamaci uplatňovala.
Věřím, že dokážeme najít postup, jenž ve Vás zěmní názor na naši značku.
Veličková Lada, Dis. reklamační technik

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.9.2018 11:18, před 6 lety


Monika Dubnová

Dobrý den, předem děkuji za vřelý přístup. Přijímám uznání reklamace a vyplacení kupní částky. Prosím o informaci jaká je představa z vaší strany na následný postup.
Mgr. Dubnová Monika, DiS.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.9.2018 11:33, před 6 lety

Dobrý den, vše je domluvené s paní prodavačkou. Na prodejnu v Brně se můžete stavit kdykoli, reklamace bude okamžitě dořešená.
Veličková Lada, Dis.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2018 14:11, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
19.10.2018 15:47, před 6 lety


Monika Dubnová

Hodnocení: