Společnost


Komynireindl e- shop

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0

#26247Podvodné jednání a dodaný jiný druh zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

19 hodin 19 minut

Detail stížnosti

Publikováno
12.09.2018, před 6 lety

Zdenka Ehrenbergerová

Znění stížnosti

Dobrý den, chtěla bych upozornit na podvodnou firmu a to Komynireindl, objednala jsem si u nich 15.8.2018 obuv za kterou jsem předem zaplatila, dlouho zboží nepřicházelo, začala jsem je kontaktovat avšak bez odezvy dne 10.9.2018 mě přišla obuv, ale úplně bezcenná, kterou koupím na každé tržnici za 200,-Kč, mě stály kozačky 3.100,- chtěla jsem obuv vrátit, ale vše bez dokladů a návratek, opět jako vždy nekomunikují v žádném jazyce. Píši vám pro to, aby jako já nenaletěli další zákazníci, nemají telefon a na email nereflektují. Děkuji. Z.Ehrenbergerová


Produkt

westernová obuv BLACK BLACK - 134224874, č. objednávky 30


Požadované řešení

Vrátit zpět peníze nebo zaslat objednané zboží, upozornit ostatní zákazníky, že jde o podvodný eshop.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.9.2018 09:59, před 6 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Před nákupem prostřednictvím neznámého e-shopu doporučujeme daný obchod prověřit přes webovou adresu www.dtest.cz/eshopy. Na tomto webovém odkazu je možné zjistit, kdo je provozovatelem webových stránek, na kterých funguje e-shop a další informace, jež mohou pomoci při rozhodování, zda u prodávajícího nakoupit.

V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti lze uvědomit rovněž orgány činné v trestním řízení, které provedou příslušná šetření.

Obchodníka se nám bohužel nepodařilo dohledat. Vzhledem k tomu, že stížnost nemůže být ze strany podnikatele zodpovězena, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.