Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, před nějakou dobou mi volal pán, že jsem prý kdysi vyplnila nějaký dotazník a můžu si vybrat nějaký produkt NEZÁVAZNĚ NA ZKOUŠKU, pouze za poštovné. Balíček přišel, poštovné jsem zaplatila. Jenomže poté mi přišli další 2 nebo 3 balíčky, které jsem si neobjednala. A teď mi přišlo Upozornění na nedoplatek. Já si nic neobjednávala a proto Vám odmítám cokoli platit. A balíčky Vám klidně pošlu zpět. Děkuji Fránerová
EASYSLIM
Odmítám platit za něco, co jsem si neobjednala. A doufám, že už mi nic dalšího nepošlete.
|
Tweet |
Od kupní smlouvy uzavřené po telefonu je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Vzor odstoupení od smlouvy uzavřené po telefonu je možné nalézt na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu. Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi.
Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, P.O. Box 49, 28002 Kolín 2.
Vážená paní Fránerová,
dovolte, abychom Vám vysvětlili systém zasílání našeho produktu 3900 EasySlim.
Před časem jste byla kontaktována naším externím telemarketingovým partnerem, od kterého jste dostala nabídku na produkt nejlépe odpovídající Vašemu životnímu stylu nebo Vašim potřebám. Pracovník Vám po telefonu popsal nejen úvodní nabídku k otestování našeho produktu, zároveň Vám i sdělil, jak bude postupováno dále. Tyto informace jste si v telefonickém rozhovoru odsouhlasili a Vy jste nám dobrovolně sdělila svou adresu, na kterou má k zasílání docházet. Tím byla Vaše adresa zanesena do databáze, a v tom okamžiku jste se stala naším zákazníkem.
V hovoru Vám bylo řečeno, že první zásilka, tzv. UVÍTACÍ BALÍČEK, je odeslán zdarma, jen za cenu poštovného a balného ve výši 79,-Kč se složenkou splatnou 14 dní.
Úvodní balíček je zasílán jako "Balík do ruky" a obsahuje počáteční dvacetidenní dávku Vámi zvoleného doplňku stravy.
U Vámi vybraného produktu odborníci doporučují užívání alespoň po dobu 3 měsíců, aby to mělo správný efekt. Proto jste během hovoru dostala informaci o výhodách našeho systému spočívajících právě v tom, že se nemusíte starat o shánění dalších dávek.
V hovoru tedy muselo zaznít, že pokud od Vás do 7 dnů po přijetí zásilky nedostaneme zamítavou zprávu, obdržíte od nás každých 20 dní další zásilku produktu za zvýhodněnou cenu bez poštovného a balného spolu se složenkou, která se vztahuje k té konkrétní zásilce.
Tyto zásilky chodí již jako listovní, v obálce přímo do Vaší schránky, aby to pro Vás bylo co nejpohodlnější.
Viz také informace na stránce www.helvetia.cz/pravidelne-zasilky .
Pokud se rozhodnete z jakéhokoli důvodu ukončit zasílání, stačí zavolat k nám na zákaznický servis, nebo nám zaslat e-mail či korespondenční lístek. Ze zákona máte na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu 14 dní od přijetí 1. zásilky, u nás si můžete o zrušení odběru zažádat kdykoliv.
V případě, že Vám došla zásilka a nebudete už o ni mít zájem, máte možnost ji vrátit zpět na naši adresu: Helvetia Apotheke, P.O. Box 49, 28002 Kolín. Zboží jen musí mít nepoškozený obal a zásilka musí být řádně ofrankovaná.
Nahrávku Vašeho hovoru můžeme v případě Vašeho zájmu vyhledat a celou konverzaci prověřit, případně Vám nahrávku zaslat e-mailem.
Doufáme, že jsme Vám celou skutečnost objasnili a věříme, že Vaši záležitost dořešíme k oboustranné spokojenosti.
S pozdravem
zákaznický servis
Helvetia Apotheke
No to je sice pěkné, ale ten Váš zaměstnanec mluvil tak rychle, že jsem mu skoro vůbec nerozuměla. Prosím o zaslání nahrávky na mail. Děkuji
Dobrý den,
nahrávku hovoru necháme vyhledat a prověříme celou komunikaci, poté Vám ji zašleme na email. Veškeré informace jste měla i v průvodním dopise, který je součástí uvítacího balíčku, stačilo si je jen přečíst.
S pozdravem
zákaznický servis
Helvetia Apotheke
Dobrý den, chtěla bych odstoupit od smlouvy, kterou jsem nevědomě uzavřela s Vašim externím pracovníkem. O Váš produkt nemám zájem a Vámi zaslané zboží Vám vracím zpět.
Dobrý den,
zasílání jsme zrušili již ke dni 13. 9. 2018. V příloze zasíláme potvrzení o vymazání Vašich údajů z aktivní zákaznické databáze.
Jakmile se nám zásilky s VS 8960996002, 8960996003, 8960996004 vrátí zpět, bude vše uzavřené.
S pozdravem
zákaznický servis
Helvetia Apotheke
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: