Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, tento rok jsem si zakoupil premium členství na měsíc za 180 Kč. Rád bych ale toto premium členství zrušil a smazal celý můj účet. Po zaplacení částky jsem se dočetl o automatickém prodloužení tohoto premium členství a proto bych rád premium členství na c-date zrušil a smazal celý můj účet.
ID mého profilu je: WG7XLG50
Seznamka
Zrušení premium účtu a zrušení celého účtu na stránce c-date.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 170433598
Dobrý den.
V zájmu Výpovědi Prémiového členství prosím dodržte standardní postup a následujte pokynů uvedených v rámci Všeobecných obchodních podmínek, část 6.
V zájmu vymázání údajů z databáze prosím kontaktujte: ochrana@c-date.cz,
děkujeme Vám.
Dobry den,dnes mi dosla upominka ze ke dni 12.9.2018 nemam uhrazene 6 mesicni clenstvi ktere mam uhradit plus manipulacni poplatek.Automaticke prodlouzeni clenstvi bude zrusene a budu moci smazat cely profil kdyz zaplatim dluznou castku,jak to je potom z vracenim penez kdyz to clenstvi uhradim a budu ho v podstate vyuzivat jen mesic a pote profil smazu?
ID: 170433598
Dobrý den.
Mějte prosím na paměti, že výmazem profilu nevzniká nárok na refundaci (části) uhrazeného poplatku,
děkujeme Vám za pochopení.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.