Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Byl mi zaslan balik od obchodu s podacím cislem DR9030180020C. Balik se službou dodani do vlastnich rukou adresáta (symboly na baliku jsou DR) tedy dle seznamu služeb a zkratek je jasne ze mělo jit o dodani vyhradne do rukou adresáta. Balik byl predan nejake pani bydlici ve stejnem dome jako ja (bytovy dům s 36 byty).
Na postu jsem si sel vyzvednou balik protože mi nebyl dorucen v den dorucovani a tam mi rekli ze byl predan. po dlouhem cekani mi bylo sdeleno ze konkretni dorucovatel predal balik me nezname pani. Pri mem pozadavku na to ze chci podat oficialni stiznost hned na poste mi bylo sdeleno ze balik muze byt predan vlastne komukoliv v dome v nemz bydli. ze není na nem jasne napsano ze jen me predan. Ani se poradne nekoukla na poste jaka služba byla na baliku zakoupena. Tedy jasna chyba dorucovatele a i nasledne další chyba na postovni přepážce v Opocne u Rychnova. ( dle me postacka na přepážce vedela ze je to do vlastnich rukou a zacala kryt chybu dorucovatele a i ze nemam zadny důvod si stěžovat ze vse je podle všeobecných pravidel pro danou zásilku)
DR9030180020C
Omluva jak od durucovatele tak od firmy a predani mi mého baliku.
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman