Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#26256Reklamace stboxu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 hodin 24 minut

Detail stížnosti

Publikováno
12.09.2018, před 6 lety

Zdenek Novak

Znění stížnosti

Na Breclavske pobocce jsem zakoupil stbox , ktery nefungoval.Vratil jsem ho tam k reklamaci. PO mesici jsem ho vyzvedl po udajne oprave.Opet neni funkcni a nazakanicke lince me rekli, ze ho mam jet reklamovat nebo vymenit do Brna.To si asi ze mne dela T MOBILE sandu.Zadam o rychle vyrizeni. Novak


Požadované řešení

okamzite zaslani noveho stboxu-funkcniho


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.9.2018 08:03, před 6 lety

Zákon o ochraně spotřebitele stanoví, že v provozovně musí být po celou provozní dobu přítomen pracovník pověřený vyřizovat reklamace. Pokud tuto povinnost společnost nedodržuje nebo zboží do reklamace nepřijme, dopouští se správního deliktu a může jí být ze strany České obchodní inspekce uložena pokuta. Spotřebitel může ČOI podat podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Prodávající má povinnost se při reklamaci vypořádat s vytýkanou vadou. Přetrvává-li vytýkaná vada i po vyřízení reklamace (zjištěno a potvrzeno přímo na prodejně) a společnost se s touto vadou nevypořádala během 30 denní zákonné lhůty pro vyřízení reklamace, nebyla reklamace vyřízena řádně a spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit, neboť společnost porušila smlouvu podstatným způsobem.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.