Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na Breclavske pobocce jsem zakoupil stbox , ktery nefungoval.Vratil jsem ho tam k reklamaci. PO mesici jsem ho vyzvedl po udajne oprave.Opet neni funkcni a nazakanicke lince me rekli, ze ho mam jet reklamovat nebo vymenit do Brna.To si asi ze mne dela T MOBILE sandu.Zadam o rychle vyrizeni. Novak
okamzite zaslani noveho stboxu-funkcniho
|
Tweet |
Zákon o ochraně spotřebitele stanoví, že v provozovně musí být po celou provozní dobu přítomen pracovník pověřený vyřizovat reklamace. Pokud tuto povinnost společnost nedodržuje nebo zboží do reklamace nepřijme, dopouští se správního deliktu a může jí být ze strany České obchodní inspekce uložena pokuta. Spotřebitel může ČOI podat podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Prodávající má povinnost se při reklamaci vypořádat s vytýkanou vadou. Přetrvává-li vytýkaná vada i po vyřízení reklamace (zjištěno a potvrzeno přímo na prodejně) a společnost se s touto vadou nevypořádala během 30 denní zákonné lhůty pro vyřízení reklamace, nebyla reklamace vyřízena řádně a spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit, neboť společnost porušila smlouvu podstatným způsobem.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.