Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Byla my zaslána zásilka, která my měla být doručena druhý pracovní den, což se nestalo. Na stránce pro sledování zásilek, jsem ve večerních hodinách zjistil, že jsem si vyžádal osobní odběr na depu v Teplicích. Toto ale NENÍ pravda!!! Jsem dlouhodobě nemocen, tudíž mám pouze vycházky a jsem celý den v místě svého bydliště, nikdo nezvonil, nikdo nevolal, nepřišla my žádná SMS o potvrzení doručení zásilky. Volal jsem na infolinku PPL, kde my bylo řečeno že se bude zásilka doručovat následující den, s tím že dostanu onu potvrzovací SMS a telefonát od kurýra. Opět NEdoručeno, žádná sms, žádný telefonát, nic. Opět jsem se díval na stav své zásilky a opět bylo napsáno, že jsem si vyžádal osobní odběr na depu v Teplicích. Opět telefonát na infolinku PPL kde my bylo řečeno že jsem si vyžádal osobní odběr na depu, což je opět lež!!! Pravda, bydlím kousek od onoho zmiňovaného depa, platil jsem dopravu a nevidím důvod proč bych měl jezdit na depo!!! Balík dosud nedoručen a asi pořád smrdí na depu.
Krmivo pro psy.
Doručit v co nejkratším termínu a podat vysvětlení, proč si kurýr dělá co chce.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.