Společnost


ONLINE STORE SP. Z o.o.

Počet nahlášených stížností:124
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#26262Neodepíšou na poslané e-maily

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 7 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.09.2018, před 6 lety

Lucie KOŘÍNKOVÁ

Znění stížnosti

Nejde mi aktivační kód, a nikdo mi neodepise na meil


Požadované řešení

Vyřešit problém, nebo vrátit peníze. Dekuju Kořínková


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.9.2018 10:12, před 6 lety

Dle ustanovení § 2161 odst. 1 písm. b) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, odpovídá prodávající spotřebiteli za to, že se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá.

Pokud spotřebitel na základě uzavřené kupní smlouvy obdržel aktivační kód, odpovídá prodávající za to, že se tento kód hodí k účelu, pro který je určen. Není-li tomu tak, plnil prodávající vadně a spotřebiteli připadají práva z vadného plnění dle § 2169 odst.1 občanského zákoníku. To znamená, že spotřebitel může požadovat odstranění vady dodáním nového aktivačního kódu, není-li dodání nového kódu možné, pak má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit (tzn. právo na vrácení kupní ceny).

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2018 23:50, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.