Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Chata Na Javorné na Šumavě, ve které jsme trávili týdenní dovolenou i s malými dětmi, byla špinavá, neuklizená, neudržovaná, celkově v hrozném stavu (vše máme nafocené). Bazén,který patří k chatě, byl taktéž zanedbaný. Voda byla čerstvě napuštěná, ale během dvou dnů se zkazila, protože filtrace byla nečištěná. Sami jsme si museli filtraci vyčistit a do vody jsme museli nalít tolik chemie, že nebylo možno se v bazénu několik dní koupat. Sám majitel se přiznal, že filtraci dva roky nečistil. Vše jsme již od začátku pobytu řešili s touto CA, naši reklamaci brali v úvahu. Majitel je starší pán, se kterým byla horší domluva. Když jsme se domluvili,že se staví kvůli bazénu,tak se nedostavil a naopak na chatu přijel několikrát neohlášen. Když jsme ho chtěli telefonicky kontaktovat, vždy to zvedl jeho bratr, či někdo jiný. Nechtěli jsme majitele více zatěžovat (očividně má i zdravotní problémy), takže jsme celou záležitost řešili během pobytu i po příjezdu s CA. Fotky jsme jim poslali, o všem věděli. Ohledně reklamace nám řekli,že musejí počkat na písemné vyjádření majitele, kde uznal chybu s bazénem, ale dále uváděl smyšlené a nepravdivé informace, např. že jsme odmítli finanční kompenzaci a že jsme jim na chatě konzumovali jejich jídlo a alkohol. Tímto to pro CA skončilo s tím,že oni s tím nic neudělají, že se musíme domluvit přímo s majitelem. S CA jsme si vyměnili nesčetně mailů, snažili jsme se celou záležitost vyřešit, ale bohužel neúspěšně. Sice nám řekli, že se s majitelem domluvili,že nám část peněz vrátí, ale bohužel se tak nestalo. Vše máme písemně, vše můžeme tedy doložit. Ještě uvádím,že paní z CA byla značně nepříjemná a dokonce nám napsala,že jí nezajímá, co se tam během našeho pobytu dělo.
reklamace / chata na Javorné
chtěli bychom vrátit část peněz z dovolené
|
Tweet |
Spotřebitelka může službu reklamovat, pokud neodpovídala smluvenými nebo ubytovatelem popsanými vlastnostmi a zároveň požadovat náhradu prostřednictvím snížení ceny za ubytování, dle § 2326 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
Obchodník je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Obchodník je povinen spotřebitelce vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitelka právo uplatnila, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitelka požaduje.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.