Společnost


Elkan Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:146
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

77%
23%
Toto skore je založeno na 18 stížnostech.

#26266Nevrácené peníze

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 7 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.09.2018, před 6 lety

Lenka Bartošíková

Znění stížnosti

114-7 Šaty Numoco jsem 21.8. doporučenou poštou vrátila a stále čekám na peníze zpět. 28.8. jsem obdržela dobropis. Od té doby ani peníze na účtu ani žádná zpráva od dodavatele, přestože jsem několikrát žádala o odpověď i peníze.


Produkt

114-7 Šaty Numoco - Kód: NUMO-639-S


Požadované řešení

vrácené peníze za vrácené zboží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.9.2018 10:47, před 6 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.9.2018 11:26, před 6 lety

Peníze byly vráceny klientovi podle její žádosti, Moc se omlouvame za komplikace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.9.2018 13:26, před 6 lety


Lenka Bartošíková

Včera jsem napsala dodavateli, že celou věc jsem předala svému právnímu zástupci. Dnes jsem napsala komentář na dTest. Ještě dnes mi dodavatel odepsal, že mi zaslali peníze na můj účet. Tak nevím, co zabralo víc, ale snad to bude již uzavřeno.
Přeji všem stejně postiženým, aby jejich problém byl také rychle vyřešen k jejich spokojenosti.
dTestu děkuji za pomoc.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.