Společnost


Booking.com (Czech Republic) s.r.o.

Počet nahlášených stížností:124
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#26270Nedostali jsme to,co jsme si zaplatili

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 23 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
13.09.2018, před 6 lety

Kateřina Loukotová

Znění stížnosti

Dobrý den,

v srpnu letošního roku jsem si přes booking.com rezervovala ubytování v Regensburgu pro 4 osoby na jednu noc
z 25. 8. na 26. 8. 2018, číslo rezervace 1539362610, pin 3945 . Bohužel se proti této rezervaci musím zpětně ohradit,
neboť nebylo splněno to, co bylo při rezervaci ujednáno a to hned v několika případech.

První problém představoval typ pokoje - má rezervace byla na rodinný pokoj s kuchyňkou,
ale po příchodu na pokoj bylo zřejmé, že se zde žádná kuchyňka nenachází a ani žádné kuchyňské vybavení.
Vzhledem k tomu, že jsme měli v plánu vařit jsme zašli za majitelem (osobou sedící na recepci) a zeptali jsme se zda je v objektu
volně přístupná kuchyň (mělo se jednat o hostel, kde obvykle kuchyň k dispozici bývá), když už ji nemáme na pokoji jak bylo domluveno.
Majitel nicméně odvětil, že kuchyň v objektu rozhodně není a jestli nemáme co snídat, můžeme si zajít do pekárny vzdálené pouze 1.5 km.
Podle jeho rady jsme si tam ale neměli kupovat kávu, neboť na tu má na recepci automat, kde stojí pouze 1 euro a dokonce nám dovolí (takto to opravdu podal)
si ji vypít přímo v prostorách recepce, tudíž kuchyňku nepotřebujeme. Když jsme se zeptali alespoň na internetové připojení, které mělo být zdarma v celém objektu,
bylo nám řečeno, že internet zatím není, ale že by ho měli zavést týden po našem odjezdu.

Kromě kuchyně jsme měli mít k dispozici ložnici s manželskou postelí a obývací pokoj s rozkládacím gaučem (dohromady pro 4 osoby), nicméně ve skutečnosti jsme dostali
pouze jeden pokoj s manželskou postelí a dvěmi oddělenými přistýlkami. Místo dvou místností a kuchyně (koupelnu záměrně vynechávám, ta byla v pořádku) jsme tedy
spali v malém pokoji se čtyřmi postelemi umístěnými takovým způsobem, že v pokoji zbylo minimum místa pro pohyb 4 osob. Přistýlka také blokovala nábytek natolik,
že skříně a další úložné prostory nešly otevřít (domníváme se tedy, že se jednalo o standardně dvoulůžkový pokoj, kam nás majitel umístil na rychlo).

Vzhledem k tomu, že naše rezervace byla odeslána přes booking.com,
rozhodli jsme se dále se zaměstnanci nediskutovat a reklamaci vyřídit přes
vaši společnost.

Doufáme, že nám budete v tomto případě nakloněni, neboť se domnívám, že je i ve vašem
vlastním zájmu, aby váš zákazník dostal to, za co zaplatil. Musím zde uvést, že se všichni
cítíme poškozeni a zklamáni, což se samozřejmě promítlo i do dojmů z celé dovolené.


Produkt

Číslo rezervace 1539362610 Hostel city Regensburg


Požadované řešení

Požaduji finanční kompenzaci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.9.2018 12:25, před 6 lety

Společnost Booking.com B.V. provozuje platformu, prostřednictvím níž mohou poskytovatelé ubytování nabízet své produkty a služby a přes kterou mohou návštěvníci platformy provádět rezervace.

Tím, že si spotřebitel rezervuje ubytování prostřednictvím portálu Booking.com, vytváří si rezervaci ubytování u poskytovatele služeb, nikoliv pak u portálu Booking. com. Od tohoto okamžiku rezervační portál vystupuje výhradně jako prostředník mezi spotřebitelem a poskytovatelem, který předá informace o rezervaci příslušnému poskytovateli a pošle jeho jménem e-mail s potvrzením rezervace.

Pokud jde o odpovědnost rezervačního portálu, ten odpovídá dle svých obchodních podmínek (dostupné na: https://www.booking.com/content/terms.cs.html) dle čl. 9 pouze za:
- přímé škody, které by spotřebitel skutečně utrpěl, zaplatil
- škody, které vznikly v souvislosti s prokazatelnými nedostatky při plnění povinností rezervačního portálu souvisejících s poskytováním služeb.
Rezervační portál odpovídá až do celkové výše celkové ceny vaší rezervace, jak je uvedena v potvrzovacím e-mailu.

Společnost Boooking.com (Czech Republic) s.r.o. je personálně a majetkově úzce provázaná se zahraniční společností Booking.com B.V. se sídlem v Nizozemí, a je její pobočkou pro Českou republiku.

Z tohoto důvodu doporučujeme, aby se spotřebitelka obrátila ohledně reklamace poskytnutých služeb na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci, které nabízí bezplatnou, rychlou a efektivní poradenskou činnost ohledně evropského spotřebitelského práva se zahraničním prvkem.

Webové stránky Evropského spotřebitelského centra lze nalézt na adrese www.evropskyspotrebitel.cz. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které máte k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodejcem.

Na Evropské spotřebitelské centrum se může spotřebitelka obrátit rovněž telefonicky na čísle 296 366 155 nebo elektronicky na e-mail esc@coi.cz. ESC pro ČR sídlí na adrese Štěpánská 15, 120 00 Praha 2.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2018 16:28, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.