Společnost


Apple Czech s.r.o.

Počet nahlášených stížností:27
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#26271Neprovedená záloha na iTunes

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
13.09.2018, před 6 lety

Veronika Vomlelová

Znění stížnosti

Dobrý den, na iPhonu 7 jsem si rozbila dotyk + LCD, jelikož telefon nešel ovládat, zablokoval se kódový zámek obrazovky a po výměně LCD s dotykem bylo potřeba udělat hard reset, po hard resetu jsem samozřejmě přišla o veškerá data, které jsem měla mít zálohované na iTunes, v domnění, že je vše na iTunes, kam jsem se připojovala pravidelně jsem zjistila, že tam nic není. V Apple storu mi bylo řečeno, že se to nestává často, ale že to je možné a že obnova dat bez zálohy je neoficiální a nákladná služba Applu na to nárok nemám. Bohužel i když vím, že si data mám zálohovat, se s s touto odpovědí nechci smířit. Jedná se mi hlavně o fotky ze zařízení. Vzhledem k tomu, že jsem si Apple koupila především kvůli záloze a fotoaparátu bych očekávala, že vše bude fungovat tak, jak má. Předem děkuji za prověření a vyřízení.


Produkt

iPhone 7, IMEI 35 532708 149227 2


Požadované řešení

Byla bych ráda, kdybych nějakým způsobem dostala data zpět.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2018 21:54, před 6 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta v souladu se smlouvou, jedná se o porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti. Pokud společnost porušila svou smluvní povinnost, mohla by spotřebitelka žádat náhradu škody, která jí v souvislosti s porušením smlouvy ze strany společnosti vznikla.

Kdyby společnost slibovanou službu vůbec neměla v úmyslu poskytnout a nabídka měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na její služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou.

Vábivou reklamou se rozumí situace, kdy prodávající nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny.

V takovém případě by bylo třeba jednání obchodníka nechat posoudit krajským živnostenským úřadem, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně uložit ve správním řízení pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.11.2018 16:24, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.