Společnost


Ticketlive PRO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:56
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

20%
80%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#26273Neoprávněné? storno lístků

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 11 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.09.2018, před 6 lety

Pavel Šikula

Znění stížnosti

Dobrý den, jedná se o zakoupení dvou vstupenek na koncert v Brně, jednalo se o vstupenky VIP která Ticketlive nabízela za 40 Kč.
Cena mně překvapila a zavolal jsem zda je to opravdu tak.

Dle operátorky se zřejmě jednalo o chybu ale šlo jí to vložit do košíku a pokračovat v nákupu. Tudíž jsem v té chvíli také pokračoval v nákupu a zakoupil 2 lístky cca za 80 Kč a jelikož vše proběhlo úspěšně a z mé strany v pořádku tudíž jsem nečekal Storno

Cca za hodinu byla cena změněna na 990 a přišla mi o tom informace s omluvou, že to byla cena v Eurech. Ovšem možnost lístky koupit v eurech zde není uvedena, pouze cena v Kč.

Po komunikaci s paní, která mi vysvětlovala, že se jedná o technickou chybu a z mé strany ale vše proběhlo správně se chtěla poradit s vedoucí.

Pro mně, v dnešní době kdy mohu zakoupit kilo brambor za 2Kč a mléko za 1Kč (Kaufland) se nedivím už ničemu.

Ptám se, zda mám nárok na určitou míru kompenzace či mi musí tyto lístky nechat za zakoupenou cenu.

Přece jen, jsem je upozornil a slušně o chybě, která je mohla v blízké době stát nejen mnoho vysvětlování, ale i času.

Děkuji za vaší odpověď


Produkt

2x událost: PAUL KALKBRENNER Live | Parts of Life 2019-40.0 CZK (V.I.P.)- datum: 02.03.2019 20:00 - Zoner BobyHall, V.I.P.


Požadované řešení

Zanechání vstupenek nebo kompenazce na zakoupení nových lístků.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2018 22:12, před 6 lety

Návrh dodat vstupenky za určenou cenu učiněný při podnikatelské činnosti reklamou, v katalogu nebo vystavením zboží je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty podnikatele plnit. Pokud spotřebitel přijme tuto nabídku, vzniká kupní smlouva a strany jsou vázané právy a povinnostmi z tohoto závazku. Prodávající má povinnost dodat sjednané zboží a spotřebitel má povinnost zaplatit ujednanou kupní cenu.

Pouze v případech, kdyby došlo ke zjevné administrativní chybě, že by spotřebitel nemohl v dobré víře předpokládat, že by byly vstupenky za uvedenou cenu skutečně prodány, může prodávající namítat neplatnost závazku. Tato chyba však musí být zjevná a cena by musel být neúměrná hodnotě vstupenek.

V případě, že prodejce mění po přijetí objednávky cenu, mohlo by být takové jednání vyhodnoceno jako tzv. vábivá reklama dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele, která je klamavou obchodní praktikou. V takovém případě by bylo třeba jednání obchodníka nechat posoudit krajským živnostenským úřadem, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně uložit ve správním řízení pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.10.2018 12:30, před 6 lety

Dobrý den,

došlo k zjevné administrativní chybě. Jak již bylo uvedeno, pan Šikula nám volal a mluvil s naší pracovnicí, která mu v 11:33 hodin sdělila, že se jedná o chybně uvedenou cenu a i přes to si pan Šikula v 11:35 hodin vstupenky zakoupil.

Na našich webových stránkách byla a stále je přímo nad výběrem možnosti VIP vstupenek uvedena cena normálních vstupenek, která je 690,-Kč. I pro osobu neznalou našeho zboží je tedy zřejmé, že cena 40,-Kč za VIP vstupenky je administrativní chyba.

Pana Šikulu jsme po telefonu poprosili, ať vstupenky nekupuje, že je cena chybně uvedena a i přesto si pan Šikula vstupenky zakoupil a to i s vědomím, že cena je chybně uvedena a ihned po zjištění tohoto problému jsme cenu samozřejmě změnili.

Z naší strany byl panu Šikulovi telefonicky nabídnuta možnost kompenzace.

Děkujeme, tým Ticketlive

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2018 13:43, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.12.2018 22:48, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.