Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#26276Prosim o odstoupeni od smlouvy, neposilat dalsi balicky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

12 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.09.2018, před 6 lety

LUCIE Krulicka

Znění stížnosti

Dobry den, minuly tyden mi volala pani, udajne, ze jsem mela u nich uz objednavku, neslo rozumet ani nazev firmy, no a jelikoz znala mou adresu, tak jsem si myslela, ze vola z jine firmy, kde jsem uz objednavala. Ale omyl... takze poslala, udajne, jednorazovy balicek za 677kc, ktery byl uhrazen, ale jak se tady docitam o tehle firme, zasilaji balicku vic. Takze se chci vyhnout problemum... prosim teda o zruseni nejakych dalsich balicku, zadny uz nechci!Coz asi znamena o odstoupeni od smlouvy po telefonu! Me zakaznicke cislo 5040042. A dale chci poprosit o vymazani mych osobnich a kontaktnich udaju z databaze! A prosim o potvrzeni, zda vse bylo zruseno. Predem dekuji za odpoved a vyrizeni Krulicka Lucie


Požadované řešení

Odstoupeni od smlouvy, jestli nejaka vznikla
NEPOSILAT ZADNE DALSI BALICKY
VYMAZANI MYCH UDAJU Z DATABAZE


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.9.2018 11:01, před 6 lety

Od kupní smlouvy uzavřené po telefonu je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Vzor odstoupení od smlouvy uzavřené po telefonu je možné nalézt na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu. Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi.

Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, P.O. Box 49, 28002 Kolín 2.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.9.2018 11:48, před 6 lety

Vážení paní Krulická,

13. 9. 2018 jste komunikovala s naším zákaznickým oddělením přes chat a vše Vám bylo vysvětleno a bylo Vám i potvrzeno vymazání Vašich údajů.

Nikdy zákazníkům neposíláme nic, co si neobjednají nebo nechtějí, stačí vždy jen kontaktovat zákaznické oddělení.

Balíček, který Vám přišel, byl jednorázový, tak jak Vám bylo řečeno v hovoru. Vaše zákaznické číslo je aktivní od roku 2105, kdy jsme Vám zasílali dva balíčky a oba se nám vrátily zpět.

Potvrzení o vymazání Vašich údajů zasíláme v příloze. Jakmile se nám připíše platba 677 Kč bude vše v pořádku.

S pozdravem

zákaznický servis
Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.9.2018 11:54, před 6 lety


LUCIE Krulicka

Dekuji moc za vyrizeni me zadosti.
S pozdravem Krulicka

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.9.2018 14:30, před 6 lety

Prosíme o uzavření tohoto podnětu. Děkujeme

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
26.9.2018 15:18, před 6 lety


LUCIE Krulicka

Hodnocení: