Počet nahlášených stížností: | 222 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, včera jsem si koupila v Náchodě boty, doma při rozbalení jsem s hrůzou zjistila, že pravá bota má vyraženou navíc díru- nakřivo-tam, kde by vůbec neměla být + v jedné řadě chybí 6 stříbrných cvočků...nechápu , že jsem si toho při zkoušení nevšimla. Dnes ráno jsem volala do obchodu a nějaká velice příjemná paní mi řekla," AŤ SE PŘÍSTĚ DÍVÁM POZORNĚ, CO KUPUJI ŽE ONI NEMAJ ČAS TO KONTROLOVAT ŽE MAJ HOOODNĚ PRÁCE"-SUPER !!! TAK OD ČEHO TAM JSOU ??? A TATO PRAVÁ BOTA BYLA VYSTAVENÁ......dnes jsem je jela reklamovat neb vyměnit, v obchodě již mojí velikost 38 neměli, bohužel mi bylo sděleno, že mi peníze nevrátí za tento KRUMPL, ať si vyberu jiné. Nevybrala, podobné nemají . Jiné nebyl můj styl. Optala jsem se prodavačky, zda je možné boty mi objednat a dovést z jiné prodejny a opět problém,prý ať si pro ně dojedu do Hradce Králové. Děkuji moc za skvělé jednání, ale do CCC už raději chodit nebudu a všem blízkým dám na vědomí se této prodejně vyhýbat.
S pozdravem Romana Paulová
VRÁTIT PENÍZE NEB VYMĚNIT ZA STEJNÉ ZBOŽÍ + MOŽNOST ZBOŽÍ DOVÉST Z JINÉ PRODEJNY NA PRODEJNU V MÉM BYDLIŠTI
|
Tweet |
Podle občanského zákoníku má spotřebitel právo na dodání nové věci či její součásti nebo bezplatné odstranění vady. Pokud to není možné, může od smlouvy odstoupit. Namísto výše uvedených nároků může požadovat přiměřenou slevu z ceny. Zákon nepřipouští aby si spotřebitel musel vybrat jinou obuv ve stejné ceně nebo doplatit dražší. Lze trvat na tom, aby obchod dodal nový pár bot, jaký spotřebitel zakoupil, nebo vrátil peníze. Rozhodně si nemusí spotřebitel vybírat jinou obuv v prodejně obchodníka. Jde pouze o svobodnou volbu, zda se rozhodne na nabídku společnosti přistoupit, nebo ne.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.