Počet nahlášených stížností: | 104 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Vážení,
13.6.2018 vecer mi zemřel po težké transplantaci otec... následující den jsem mela odletět do Dubrovníku... z velmi vážných důvodu to nešlo... kontaktovala jsem mnohokrát helpdesk smartwings, kde mi sice vyjádřili upřímnou soustrast, ale o to jsem celkem nestála ... několikrát mi bylo potvrzeno, ze mi bude navrácena částka cca 6000 Kč za letenku a od te doby se děje neskutečné martyrium mezi výše uvedenou skupinou a jistou agenturou, která letenky zřejmě vám prodává ... neustále po mně chtějí číslo letu a jiné informace, které posílám pořàd dokola... z oddělení na oddělení ... jsou to tři měsíce a mne dochází trpělivost ... žádám vas tímto, abyste věc uvedli do pořádku, už nechci ztrácet čas s přihlouplymi úředníky na desce ... jinak věc podstoupim jiným orgánům.
S pozdravem
Mgr.et Bc. Jolana holikova
Vracení mých financí
|
Tweet |
Byla-li možnost storna letenky upravena ve smluvních podmínkách, měla by spotřebitelka postupovat v souladu s těmito podmínkami. Nereaguje-li společnost na elektronickou komunikaci, je vhodné zvolit komunikaci prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb (zásilku zaslat nejlépe doporučeně s dodejkou), a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.
Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost Travel Service, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.