Společnost


Smartwings, a.s.

Počet nahlášených stížností:104
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#26280Finance

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

14 hodin 1 minuta

Detail stížnosti

Publikováno
13.09.2018, před 6 lety

Jolana Holikova

Znění stížnosti

Vážení,
13.6.2018 vecer mi zemřel po težké transplantaci otec... následující den jsem mela odletět do Dubrovníku... z velmi vážných důvodu to nešlo... kontaktovala jsem mnohokrát helpdesk smartwings, kde mi sice vyjádřili upřímnou soustrast, ale o to jsem celkem nestála ... několikrát mi bylo potvrzeno, ze mi bude navrácena částka cca 6000 Kč za letenku a od te doby se děje neskutečné martyrium mezi výše uvedenou skupinou a jistou agenturou, která letenky zřejmě vám prodává ... neustále po mně chtějí číslo letu a jiné informace, které posílám pořàd dokola... z oddělení na oddělení ... jsou to tři měsíce a mne dochází trpělivost ... žádám vas tímto, abyste věc uvedli do pořádku, už nechci ztrácet čas s přihlouplymi úředníky na desce ... jinak věc podstoupim jiným orgánům.

S pozdravem
Mgr.et Bc. Jolana holikova


Požadované řešení

Vracení mých financí


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.9.2018 08:41, před 6 lety

Byla-li možnost storna letenky upravena ve smluvních podmínkách, měla by spotřebitelka postupovat v souladu s těmito podmínkami. Nereaguje-li společnost na elektronickou komunikaci, je vhodné zvolit komunikaci prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb (zásilku zaslat nejlépe doporučeně s dodejkou), a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.

Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Společnost Travel Service, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.