Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dobrý den,
u společnosti Alza.cz jsem zakoupil telefon Xiaomi Redmi 4X LTE 32GB Gold. K němu jsem si zaplatil službu Pojištění proti rozbití a krádeži. Po čase u telefonu ze dne na den přestal fungovat mikrofon. Vše jsem nahlásil řádně na pojišťovnu i na Alzu viz:
---
Popis poškození nebo závady: Dne 20.8. z ničeho nic nefunguje mikrofon, při vyndání z tašky. K nějakému vědomému poškození nedošlu. Jinak funkční
Na základě doložených podkladů a popisu události, jsme přistoupili k likvidaci pojistné události bez výplaty pojistného plnění.
Důvod pro ukončení škody bez výplaty pojistného plnění: Pojištění se nevztahuje na škody způsobené postupným působením koroze, vlhkosti.
---
V žádném případě nedošlo k poškození vodou !!! Telefon navíc není v žádném vyšším IP krytí.
Se zamítnutím nesouhlasím a požaduji opravu telefonu dle pojištění, za které jsem si zaplatil.
Klas
Mobilní telefon Xiaomi Redmi 4X LTE 32GB Gold - SN: 861187035514184
Se zamítnutím nesouhlasím a požaduji opravu telefonu dle pojištění, za které jsem si zaplatil.
Klas
|
Tweet |
Práva a povinnosti smluvních stran jsou upraveny v pojistných podmínkách. V těchto podmínkách bývají zpravidla vymezeny výluky z pojištění, tedy případy, na které se pojištění nevztahuje. Bude tedy záležet, jaké výluky z pojištění byly mezi stranami sjednány.
Šetření pojistné události je skončeno sdělením jeho výsledku osobě, která uplatnila právo na pojistné plnění. Spotřebitel může následně požádat o zdůvodnění zamítnutí pojistného plnění. Toto zdůvodnění musí být v písemné formě a mělo by z něho být jasné, proč bylo pojistné plnění zamítnuto.
Nebude-li možné vyřešit spor se společností smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.