Počet nahlášených stížností: | 254 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 19 |
Takové jednání jako na e-shopu DATART jsem ještě nezažila.
V jeden den jsem si objednala 3 spotřebiče, které jsem ihned zaplatila přes kartu. Ze spotřebičů došel pouze jeden!
Objednávku č. 1300301965, kterou jsem zaplatila přes internet 02.08.2018, jsem musela stornovat! Každý týden jsem volala, kdy zboží dojde a pokaždé byl termín dodání posunut o týden, u posledního hovoru, už na infolince ani nebylo vidět datum dodání!
Storno obj. jsem uskutečnila dne 27.08.2018 - do dnešního dne mi nebyly vráceny peníze na účet!
V pondělí 10.09.2018 - jsem volala na infolinku, proč peníze za stornování obj, ještě nemám na účtu (když mi řekli, že do 14 mají dojít zpět) - tam mi řekli, že dají urgenci na požadavek na účtárnu - žádala jsem zaslání potvrzení na mail, nic nedošlo.
V út 11.09.2018 - jsem volala znova na infolinku, řekli mi, že požadavek byl ukončen. A že je možné, že mi platbu drží banka - volala jsem na moji banku, žádnou platbu mi banka nezadržuje! Řekla jsem, že počkám do pátku.
V pát 14.09.208 - peníze mi zpět na účet nedošly, jsem volala znovu na infolinku DATARTU, nechtěli mě nikam spojit, vedoucí po 9 hod nebyl k sehnání.
Takové jednání jsem opravdu ještě nikdy nezažila, měsíc čekám na sporák, a skoro měsíc už čekám na vrácení peněz! Nikdy nic už v DATARTU neobjednám.
Nevrácené peníze za stornování objednávky 1300301965
Žádám o okamžité vrácení peněz za stornovanou objednávku - a kompenzaci za zadržené peníze měsíc a půl!
|
Tweet |
Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.