Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
dneska mi Váš řidič doručoval novou sušičku. Zavolal mi, že za 10-15 minut dorazí, řekl jsem mu, ať zavolá až bude vjíždět do ulice. Zavolal mi s tím, že pořád nemá místo, kde zastavit, tak jsem mu poradil, že je zcela legální a v pořádku zastavit na pár minut v ulici, vyndáme sušičku, s autem může popojet a sušičku pak dostěhujeme později. Při objednávce jsme si totiž připlatili za výnos (s mou aktivní pomocí) zásilky.
Výsledkem bylo, že když jsem sešel dolů, byla sušička na chodníku na kolečkách, řidič na mě prudce tlačil, že musí okamžitě jet a byl ochotný jen mi popovézt sušičku dvacet metrů do vchodu. Čert vem stěhování přes dveře, kde bylo potřeba sušičku nést, další čtyři patra a stěhování nahoře v chodbě a do bytu.
Nevím, jak funguje Vaše komunikace s ElectroWorld, ale tahle úroveň služby výnos byla adekvátní spíš slevě než poplatku.
Číslo zásilky: 6135000478125
Myslím, že vrácení peněz za výnos je odpovídající řešení, vše ostatní bylo OK.
|
Tweet |
Pokud by se prodávající (společnost Electro World s.r.o.) zavázal, že doprava zboží zahrnuje i výnos výrobku, musí toto splnit. Není-li tomu tak, vrátí podnikatel spotřebiteli peněžní prostředky uhrazené za tuto službu. Spotřebitel by se měl primárně obrátit na prodejce zboží. Následně prodejce si vyřeší nedodání služby v rámci svých obchodních vztahů s přepravcem.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.