Společnost


Svoboda Petr

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2630Nedodané zboží - platba předem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 rok 5 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
18.03.2014, před 11 lety

Jana Štefanková

Znění stížnosti

Dne 28.1.2014 jsem objednala přes e - shop výše jmenované společnosti 2x DVD komplet za celkovou částku 1577,-Kč. Zvolila jsem platbu předem, která dne 29.1.2014 odešla z mého účtu na účet uvedený v " Potvrzení objednávky". Do dneška nemám zboží ani peníze. Zkoušela jsem volat ne uvedený telefonní kontakt - volaný je ale stále nedostupný. 12.2.2014 poslán první e - mail s dotazem jak to vypadá s mou objednávkou - žádná odpověď. 3.3.2014 poslán druhý e - mail s tím,že se dopouští bezdůvodného obohacení a s žádostí o vrácení peněz do 15.3.2014 a pokud se tak nestane, jsem nucena Vás uvést ve veřejném registru dlužníků, a pak bohužel následuje jen žaloba. Doposud peníze nepřišly, odpověď žádná.


Produkt

M*A*S*H: Sezóna 5 3DVD (M.A.S.H. / MASH: Season 5 Slim Set)DVD-10479, M*A*S*H: Sezóna 6 3DVD (M.A.S.H. / MASH: Season 6 Slim Set)DVD-10480


Požadované řešení

Vrácení peněz nebo zaslání objednaného zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.4.2014 10:15, před 11 lety

V případě, že byla uzavřena smlouva, na jejímž základě kupující předem zaplatil kupní cenu včetně poštovného a prodejce zboží nedodal, má kupující v případě, že poskytl ještě dodatčnou přiměřenou lhůtu pro plnění právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení všech uhrazených finančních částek.
V případě, že by příjem kupní ceny a nezasílání zboží bylo běžnou praktikou prodejce, doporučujeme podat trestní oznámení pro podezření z trestného činu podvodu dle § 209 trestního zákoníku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2015 16:21, před 10 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, ale neprojevil zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Případný spor může být tedy řešen pouze v soudním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati. V žalobě by spotřebitelka musela prokázat, že od smlouvy odstoupila. Odstoupení je vůči druhé straně účinné od okamžiku, kdy jí dojde. Samotné odeslání e-mailu s odstoupením bez potvrzení přečtení by v tomto případě nemuselo postačit, pokud na něj nebylo reagováno. Doporučujeme proto odstoupení zopakovat písemnou formou s dodejkou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.