Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#26300Nešlo platit kartou,kurýr nemá terminál

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 22 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
14.09.2018, před 6 lety

Štěpánka Frankova

Znění stížnosti

Poslední dobou po výměně kurýra je doručování vaší společností katastrofa.Poslední tři doručení buď řidič nevolá nebo jsou špatné informace u sledování.To ,že vám balík doručí se dozvíte až ve chvíli ,kdy stojí kurýr před domem.Slečna na telefonu slíbí,že zavolá do dvou hodin,bohužel ani toto nebylo dodrženo.Co je s balíčkem jsem se dotazovala v 11.44 a v 15.31 stále nevím kde balík je.Všehny výtky se sem ani nevejdou. POKUD TO PŮJDE VAŠÍ PŘEPRAVNÍ SPOLEČNOSTI VYHNU!


Požadované řešení

Posílat SMS zprávu v den doručování balíku


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2018 23:57, před 6 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2018 16:31, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.