Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Poslední dobou po výměně kurýra je doručování vaší společností katastrofa.Poslední tři doručení buď řidič nevolá nebo jsou špatné informace u sledování.To ,že vám balík doručí se dozvíte až ve chvíli ,kdy stojí kurýr před domem.Slečna na telefonu slíbí,že zavolá do dvou hodin,bohužel ani toto nebylo dodrženo.Co je s balíčkem jsem se dotazovala v 11.44 a v 15.31 stále nevím kde balík je.Všehny výtky se sem ani nevejdou. POKUD TO PŮJDE VAŠÍ PŘEPRAVNÍ SPOLEČNOSTI VYHNU!
Posílat SMS zprávu v den doručování balíku
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.