Počet nahlášených stížností: | 11 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
loni jsme koupili bazén slevněný(ne výprodej),vše v přádku,letos při naplnění bazé měl malou dírku jako od špendlíku, to jsem opravil,při vypuštění a sušení jsme našli opět takovou dirku,tak jsem bazén reklamoval.Reklamace mi byla zamítnuta,prý bylo nalezeno několik děr,dle struktury okrajů způsobených s největší pravděpodobností ostrým předmětem nebo nevhodnou manipulací.
Shodou okolností můj známý měl ten samý bazén a tu samou závadu,ale nereklamoval(bazén zrušil a koupil jiný).
Myslím,že Marimex prodával ve slevě jelikož věděli, že nejsou kvalitní a teď se s toho vymlouvají.
Milan Klimeš
10340045 Bazén Tampa 2044x0,76m
Žádal jsem vrácení penězDaňový doklad
|
Tweet |
Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.