Společnost


Geis CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#26302Nedoručení zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 22 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
14.09.2018, před 6 lety

Nikola Němcová

Znění stížnosti

Minulý týden měl přijít balík od essence na adresu do Michálkovic.Nebyla jsem doma proto jsem se domluvila s řidičem aby to doručili na jinou adresu kde to převezme moje mamka.V pondělí mi přišla sms, že z provozních důvodů to bude doručeno další den.Balík doručen nebyl.. volala jsem tedy řidiči pro vyřešení, řidič mi volal zpět, že mám zadat výdejní místo .. Ale byla tam uvedená adresa ne výdejní místo..S řidičem jsem byla celou dobu v komunikaci a snažili vyřešit danou situaci.. což jsem byla ráda .. s řidičem žádný problém nikdy nebyl , vždy ochotný , vždy jsme se domluvili.. Na něj chválu .. domluvila jsem se s řidičem, že si zajedu pro balík dnes odpoledne na depo, ale jak jsme tam přijeli tak řekli, že balík poslali ráno zpátky .. a to jako proč !!!!!!! Přítel volal na infolinku a chtěl vysvětlení,bavili se s ním arogantně, že je to nezajímá, že balík neměl výdejní místo a adresu .. Ale přitom na balíku byla NOVÁ adresa i telefon na člověka .. Žádné výdejní místo. A že se máme obrátit na dodavatele? PROČ, KDYŽ JE TO CHYBA GEISU A NE DODAVATELE ANI ŘIDIČE, SE KTERÝM JSEM ŘEŠILA A DÍKY NĚMU JSEM MĚLA I INFORMACE .. !!!!


Produkt

zboží od společnosti Esenss


Požadované řešení

Nechci po vás nic ale měli by jste si udělat pořádek ve vašem ostravském depu na 17. listopadu.. Měli by jste si pohlídat vaše lidi, kteří organizují předávání zásilek.. Důvod : Nedodání mého objednaného zboží, znamená naštvané moje klienty a nemluvě o zbytečném placení znovu poštovného za neodebrání zboží společnosti essens díky neschopnosti vašich zaměstnanců. JEDINÁ POZITIVNÍ VYJÍMKA JE ŘIDIČ ( KTERÝ JEZDÍ MICHÁLKOVICE ) KTERÝ BY OČIVIDNĚ ZVLÁDL LÍP NEŽ LIDI, KTERÉ ZAMĚSTNÁVÁTE UVNITŘ SKLADU A KANCELÁŘÍCH !!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2018 23:59, před 6 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2018 16:32, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.