Počet nahlášených stížností: | 17 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Společnost zasílá veškeré písemnosti různé důležitosti pouze obyčejně. Není tak jistota, že se dokumenty, u kterých žádá ČMSS nějakou odezvu, dostanou ke klientovi. Takto mi společnost ani neoznámila, že uzavřela mé stavební spoření. Na reklamace nereaguje, prý je vše z jejich strany v pořádku.
Smlouva 5820894-401
Chci, aby byla výpověď neplatná. Smlouva včetně úročení a jiných závazků byla uvedena do takového stavu, jakému by bez přerušování odpovídala k současnému datu. Dále požaduji omluvu a úhradu výdajů na svoji obranu včetně časové náročnosti a stresu a symbolické pokuty, aby společnost přestala dělat alotria z nudy.
|
Tweet |
Pokud společnost vypověděla smlouvu o stavebním spořením z důvodu, že spotřebitel neupravil výši pravidelných nebo mimořádných vkladů dle výzev společnosti, musí společnost prokázat, že spotřebitelovi uvedené výzvy skutečně doručila a ten na ně nereagoval. Pokud výzvy k navýšení vkladů nebyly spotřebitelovi doručeny, neměl spotřebitel možnost se s nimi seznámit. Výpověď by byla v takovém případě neoprávněná.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, může podat návrh na zahájení řízení u finančního arbitra. Finanční arbitr je příslušný pro řešení sporů mezi spotřebitelem a stavební spořitelnou nebo zprostředkovatelem při nabízení, poskytování nebo zprostředkování stavebního spoření. Formulář k podání návrhu na zahájení řízení je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009