Společnost


ČSOB Stavební spořitelna, a.s.

Počet nahlášených stížností:17
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#26304Nedoručení Výzvy ani Výpovědi smlouvy o stavebním spoření, neodůvodněná výpověď smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.09.2018, před 6 lety

Jaromír Kohout

Znění stížnosti

Společnost zasílá veškeré písemnosti různé důležitosti pouze obyčejně. Není tak jistota, že se dokumenty, u kterých žádá ČMSS nějakou odezvu, dostanou ke klientovi. Takto mi společnost ani neoznámila, že uzavřela mé stavební spoření. Na reklamace nereaguje, prý je vše z jejich strany v pořádku.


Produkt

Smlouva 5820894-401


Požadované řešení

Chci, aby byla výpověď neplatná. Smlouva včetně úročení a jiných závazků byla uvedena do takového stavu, jakému by bez přerušování odpovídala k současnému datu. Dále požaduji omluvu a úhradu výdajů na svoji obranu včetně časové náročnosti a stresu a symbolické pokuty, aby společnost přestala dělat alotria z nudy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2018 23:07, před 6 lety

Pokud společnost vypověděla smlouvu o stavebním spořením z důvodu, že spotřebitel neupravil výši pravidelných nebo mimořádných vkladů dle výzev společnosti, musí společnost prokázat, že spotřebitelovi uvedené výzvy skutečně doručila a ten na ně nereagoval. Pokud výzvy k navýšení vkladů nebyly spotřebitelovi doručeny, neměl spotřebitel možnost se s nimi seznámit. Výpověď by byla v takovém případě neoprávněná.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, může podat návrh na zahájení řízení u finančního arbitra. Finanční arbitr je příslušný pro řešení sporů mezi spotřebitelem a stavební spořitelnou nebo zprostředkovatelem při nabízení, poskytování nebo zprostředkování stavebního spoření. Formulář k podání návrhu na zahájení řízení je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.11.2018 16:25, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.